آفتاب

استانداردسازی و کیفیت شرط اصلی اجرای پروژه‌ها در جزیره زیبای کیش

استانداردسازی و کیفیت شرط اصلی اجرای پروژه‌ها در جزیره زیبای کیش

آیین کلنگ‌‌‌زنی هتل هفت ستاره برج‌‌‌های طلایی کیش با حضور رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، رییس فراکسیون امید مجلس، معاونان و مدیران سازمان منطقه آزاد کیش، سرمایه‌‌‌‌گذران و نمایندگان جوامع و اصناف جزیره و جمعی از مسئولان محلی برگزار شد.

به گزارش ایلنا، غلامحسین مظفری، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به اقدامات خوبی که در حوزه اقتصادی کیش انجام شده است گفت: در جزیره کیش یا کاری انجام ندهیم یا با استانداردسازی و کیفیت انجام دهیم و تاکید و دقت نظر معاونت اقتصادی بر فعالیت پروژه‌‌‌ها با طرح توجیهی ضرورتی برای استانداردسازی و کیفی سازی طرح ها و فعالیت‌‌‌ها در جزیره کیش است.

وی با بیان اینکه کاهش زمان اجرای پروژه‌‌‌ها با تسریع امور باید مورد توجه جدی قرار گیرد، اظهار داشت: در جزیره کیش در انجام امور باید دقت کنیم اگر قصد انجام کاری را داریم با کیفیت و رعایت استانداردها باشد در غیر این صورت و بدون لحاظ کیفیت بهتر است آن کار را انجام ندهیم.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش ادامه داد: امکانات ما از نظر اکوسیستم و زمین در جزیره کیش محدود است و باید در اجرای پروژه‌‌‌ها به این شرایط توجه کنیم.

وی افزود: برندسازی و ساخت پروژه‌‌‌‌ها بر اساس معماری کشور ما، شرایط اقلیمی و فرهنگی با ایجاد نماهای ویژه و ثبت این نماهای زیبا از دیگر مواردی است که باید مدنظر قرار گیرد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در پایان از حضور رییس فراکسیون امید مجلس در این مراسم تقدیر و از تلاش‌‌‌های حسین رباتی به عنوان سرمایه‌‌‌گذار توانمند بخش خصوصی تجلیل کرد.

این هتل در زمینی به وسعت ۱۶ هزار مترمربع و در ۱۰ طبقه با هزینه‌‌‌ای بالغ بر ۴۰۰ میلیارد تومان تا سال ۱۴۰۱ هجری شمسی در جزیره کیش ساخته می‌‌شود.

کد N2031701

وبگردی