آفتاب

جدال انتقامی یزدانی - تیلور منتفی شد / تایتان مرکوری انصراف داد

جدال انتقامی یزدانی - تیلور منتفی شد / تایتان مرکوری انصراف داد

رقابت‌های کشتی آزاد جام باشگاه‌های جهان روزهای ۲۲ و ۲۳ آذرماه در سالن دانشگاه آزاد اسلامی بابل برگزار می شود.

به گزارش ایلنا، حسن یزدانی در مسابقات جهانی ۲۰۱۸ به میزبانی بوداپست نتوانست مانند رقابت‌های جهانی پاریس عمل کند و در گام نخست مقابل دیوید تیلور شکست خورد و موفق نشد از عنوان قهرمانی خود دفاع کند و در نهایت به مدال برنز بسنده کرد. این دومین شکست یزدانی در مقابل تیلور بود.

این کشتی گیر پرقدرت آمریکایی که یک بار هم در جام جهانی ۲۰۱۷ کرمانشاه موفق شده بود یزدانی را ضربه فنی کند، به گربه سیاه نابغه کشتی ایران تبدیل شده است.

 ابتدا قرار بود تیم تایتان مرکوری آمریکا مثل سال های گذشته در لیگ جهانی کشتی آزاد به میزبانی ایران شرکت کند، اما آن‌ها به دلیل اینکه اعتثاد داشتند ممکن است این مسابقات لغو شود و هزینه‌های زیادی را متحمل شوند از حضور در این مسابقات انصراف دادند.

حسن یزدانی هم در ابتدا تصمیم گرفته بود در صورت شرکت این تیم آمریکایی که دیوید تیلور را در ترکیب خود دارد، با تیم بیمه رازی بابل قرارداد امضا کند و برای رویارویی با تیلور روی تشک برود.

حتی مذاکرات نهایی توسط محسن کاوه و مدیران باشگاه بابلی با حسن یزدانی صورت گرفته بود؛ اما وقتی این کشتی گیر از انصراف نماینده آمریکا مطلع شد، قید حضور در لیگ جهانی را زد.

به گفته نزدیکان یزدانی این کشتی‌گیر تمرینات خود را برای حضور قدرتمندانه در رقاب‌های جام جهانی مشهد دنبال خواهد کرد و باید ببینیم چه زمانی زمان انتقام یزدانی از تیلور خواهد رسید.

گفتنی است این مسابقات که با پیشنهاد رسول خادم از 5 سال قبل راه اندازی شده است، احتمالا برای آخرین بار به صورت متوالی در ایران برگزار می شود و از سال آینده، کشورهای دیگری برای میزبانی اعلام آمادگی می‌کنند.

 

 

کد N2031537

وبگردی