آفتاب

جزییات محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته+ آخرین وضعیت جوی

جزییات محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته+ آخرین وضعیت جوی

وزارت راه و شهرسازی جزئیات محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی چهارشنبه 21 تا شنبه 24 آذر ماه را اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، بر این اساس تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲ روز چهارشنبه تا ساعت شش صبح روز شنبه در محورهای چالوس، هراز، فیروزکوه و تهران- سمنان- مشهد ممنوع است.

در طول این مدت محدودیت‌های ترافیکی استان‌های شمالی نیز ادامه خواهد داشت. بر این اساس از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روز جمعه از کرج به مرزن‌آباد تردد انواع وسایل نقلیه ممنوع است و از ساعت ۱۷ تا ۲۴ همان روز تردد از مرزن‌آباد به سمت کرج یک طرفه خواهد بود.

در آخر هفته پیش رو، تردد انواع وسایل نقلیه سنگین در محور چالوس ممنوع است و در محور هراز نیز تردد کامیون‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه و همچنین از ساعت هشت تا ۲۴ روزهای پنج‌شنبه و جمعه ممنوع خواهد بود.

با بر هم خوردن شرایط جوی و افزایش بارندگی ها تعداد جاده های مسدود کشور به هشت محور رسیده است.

به این ترتیب محورهای رامیان به شاهرود، شمشک به دیزین، پونل به خلخال،  املش به اطاقور، سی سخت به پادنا، گنجنامه به تویسرکان، سروآباد به پاوه و آبدانان - میمه به دلیل مداخلات جوی تا اطلاع ثانوی مسدود خواهند بود. همچنین در طول این مدت در آزادراه تهران- کرج و محورهای چالوس و تهران- قم به دلیل عملیات کارگاه جاده‌ای در برخی نقاط محدودیت‌هایی برای تردد وجود خواهد داشت.

همچنین مرکز مدیریت راه ها آخرین وضعیت جوی جاده‌های کشور در روزهای پیشرو را اعلام کرده که بر این اساس تا ظهر پنج شنبه احتمال افزایش دما در بخش هایی از سواحل خزر وجود خواهد داشت و همچنین وزش باد و بارش باران در برخی نقاط غربی و شمالی کشور محتمل است. همچنین از اواخر پنجشنبه با نفوذ جریانات شمالی، کاهش دما و بارش پراکنده در استانهای ساحلی خزر و اردبیل رخ خواهد داد. نواحی مرکزی و شرقی خزر و دریای عمان نیز امروز مواج خواهند بود.

وزارت راه و شهرسازی همچنین آمار تردد جاده‌ای در ۲۴ ساعت گذشته را اعلام کرده که حاکی از افزاش۶.6 درصدی ترددها در روز اخیر بوده است. در این زمان آزادراه کرج به تهران با ثبت بیش از 120 هزار تردد پرترافیک‌ترین جاده بوده و پس از آن آزادراه‌های کرج به قزوین ، قزوین به کرج،تهران به کرج، و ساوه به تهران قرار گرفته‌اند.

انتهای پیام

کد N2031353

وبگردی