آفتاب

تامین اجتماعی را به متخصصان بسپارید

تامین اجتماعی را به متخصصان بسپارید

عباس اورنگ در نامه‌ای خطاب به رئیس‌جمهور ضمن ابراز نگرانی از سرنوشت تامین اجتماعی، خواستار واگذاری مدیریت این سازمان به کارشناسان و افراد متخصص شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مدیرعاملی "محسنی بندپی" بر سازمان پراهمیت تامین اجتماعی، دیری نپایید؛ تلاش برای تغییر مدیریت این سازمان، دلسوزان و کارشناسان تامین اجتماعی را نگران کرده‌است. عباس اورنگ (کارشناس رفاه و تامین اجتماعی) در چارچوب همین نگرانی، نامه‌ای خطاب به رئیس جمهور منتشر کرده‌است.

در نامه‌ی اورنگ آمده است:

  مستحضرید با ضریب نفوذ تقریبا ۵۰درصدی تقریبا بیش از نیمی از جمعیت کشور بطور مستقیم و غیرمستقیم بیمه‌شدگان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی و بالغ بر ۹۰درصد جامعه کارفرمایی کشور نیز ارتباط تنگاتنگی با این سازمان دارند.

بدون شک اگر ادعا نماییم بیش از نیمی از افرادی که در دوازدهمین دوره انتخابات به آن مقام عالی اقبال داشته‌اند در ارتباط تنگاتنگ با خانواده بزرگ تامین اجتماعی بوده‌اند ادعای گزافی نخواهد بود. شکی نیست اقبال گسترده مردم شریف ایران به آن مقام در انتخابات دوازدهم ریاست جمهوری، نتیجه رضایت نسبی رای دهندگان از عملکرد دستگاه های خدمات رسان از جمله سازمان بزرگ تامین اجتماعی بوده است.

از این رو باید نقش جمعیت ۱۰۰هزارنفری کارکنان خدوم سازمان تامین اجتماعی در رضایتمندی از دولت یازدهم را علیرغم وجود تحریم‌ها، مشکلات عدیده در حوزه اشتغال و بیکاری و سایر مولفه‌های بازدارنده بر عملکرد این حوزه را باید نقشی بی‌بدیل و بی‌همتا مفروض داشت.

 ضمن احترام به همه مدیران توانمند و دلسوز برون سازمانی، باید باور داشت که خانواده بزرگ کارکنان سازمان تامین اجتماعی با بیش از نیم قرن تجربه و سابقه موثر در خدمات‌رسانی به شریف‌ترین مردم کشور یعنی جامعه کارگری، این ظرفیت را دارد که با یاری و حمایت جنابعالی، به بهترین نحوه به دست مدیران و کارشناسان درون سازمانی اداره و به بهترین وجه ممکن موجبات رضایت شرکای اجتماعی و سربلندی دولت را به ارمغان بیاورد.

امید دارد دولت امید با اعتماد به فرزندان برومند خود در سازمان تامین اجتماعی، سکان اداره سازمان تامین اجتماعی را به عنوان یکی از وعده‌های انتخاباتی آن مقام مبنی بر اداره امور با بهره‌گیری از ظرفیت‌های داخلی به همکاران متخصص و توانمند این سازمان سپرده و با  تدبیر بار دیگر مشعل امید را در سرسرای قلمرو سارمان تامین اجتماعی برافراشته سازد.

کد N2031218

وبگردی