آفتاب

رحمانی: ‌کی‌روش استنلی فقط یک فحش بلد است بدهد/ از تصمیم فغانی خنده‌ام می‌گیرد

رحمانی: ‌کی‌روش استنلی فقط یک فحش بلد است بدهد/ از تصمیم فغانی خنده‌ام می‌گیرد

هافبک تیم سپاهان از اتفاقاتی که در بازی تیمش مقابل پرسپولیس در ورزشگاه نقش جهان اصفهان افتاد به شدت شاکی و نگران است.

به گزارش ایلنا، بختیار رحمانی هافبک تیم سپاهان از اتفاقاتی که در بازی تیمش مقابل پرسپولیس افتاد نگران است چرا که در این دیدار ترقه و نارنجک‌های زیادی به داخل زمین پرتاب شد و در گذشته اتفاقات ناگواری رقم خورده و اگر باز هم کسی مجروح می‌شد کسی جوابگو نبود.

 

مقابل پرسپولیس در نقش جهان مساوی کردید. بازی چطور بود؟

فکر می‌کنم بازی خیلی سختی برای هر دو تیم بود. هواداران دو تیم استقبال خیلی خوبی از این بازی داشتند و هواداران ما واقعا سنگ تمام گذاشتند و به شدت تیم را تشویق کردند که از آنها کمال تشکر را دارم. بازی درگیرانه و پرفشاری بود و به هرحال برای هر دو تیم خیلی سخت بود.

 

پرسپولیس را در این دیدار چطور دیدی؟

پرسپولیس خوب بازی کرد و فکر می‌کنم چیزهایی که راه انداخته‌اند و می‌گویند پرسپولیس بازیکن ندارد و خسته است واقعیت ندارد و اصلا این‌طوری نیست.

 

در مورد گل پورقاز چه صحبتی داری؟

عزت گل قشنگی زد و حیف شد که بازی مساوی تمام شد و کاش 3 امتیاز را می‌گرفتیم. 

 

در مورد صحنه‌ای که فغانی برای پرسپولیس پنالتی گرفت چه نظری داری؟

والا نمی‌دانم چه بگویم، شاید فغانی دچار خطای دید در آن صحنه شد اما واقعا در آن لحظه روی خالد شفیعی خطا شد. به هرحال چیزی است که پیش آمده و خوب نیست در مورد آن حرف بزنیم.  در این دیدار جو واقعا سنگین بود و خیلی ترقه و نارنجک می‌زدند. این ترقه‌ها و نارنجک‌ها از طرف هواداران هر دو تیم بود. این چیزها قشنگ نیست و صدای وحشتناکی ایجاد می‌کرد و اگر اتفاقی بیفتد کسی جوابگو نیست.

 

از مساوی مقابل پرسپولیس راضی بودید؟

به هیچ وجه راضی نبودیم. این را هم بگویم که ما در این دیدار آن سپاهان همیشگی نبودیم و البته می‌توانستیم 3 امتیاز را بگیریم اما شرمنده هواداران شدیم. هواداران ما در این بازی واقعا سنگ تمام گذاشتند و خیلی از ما حمایت کردند و انرژی خوبی به تیم دادند که از آنها تشکر می‌کنم اما این مساوی چیزی از ارزش‌ها‌ی تیم ما کم نمی‌کند 

 

البته سیدجلال حسینی مدعی بود که کی‌روش استنلی از اول بازی فحاشی می‌کرد؟

تنها فحشی که استنلی بلد است معنی آن به فارسی لعنتی است و هیچ چیز دیگری بلد نیست. استنلی برزیلی حرف می‌زند و کسی نمی‌فهمد و انگلیسی‌اش اصلا خوب نیست و بارها شاهد این صحنه‌ها در فوتبال دنیا بوده‌ام و این کار قشنگ نیست چون هم بازیکن ما و هم بازیکن پرسپولیس اخراج شد و خنده‌‌ام می‌گیرد که چرا فغانی چنین کاری کرد و آنها را اخراج کرد و ای کاش نشنیده می‌گرفت.

 

آخرین بازی نیم‌فصل شما مقابل استقلال خوزستان در اهواز است. 

فکر می‌کنم استقلال خوزستان شرایط خوبی ندارد. تیم جوان و دونده‌ای هستند و کار سختی داریم. بازی در اهواز است و آنها انگیزه‌های خاص خودشان را دارند. هر تیمی جلوی ما انگیزه دارد و من خوشحالم که همه جلوی ما با قدرت کار می‌کنند.

 

کد N2030961

وبگردی