آفتاب

تفاهم نامه همکاری آموزش و توانمندسازی ایثارگران امضا شد

تفاهم نامه همکاری آموزش و توانمندسازی ایثارگران امضا شد

تفاهم نامه همکاری آموزش و توانمندسازی ایثارگران، بین اداره کل اشتغال و کارآفرینی بنیاد شهید، اداره کل امور ایثارگران وزارت جهاد کشاورزی و مرکز آموزش عالی امام خمینی (ره) به امضا رسید.

به گزارش  خبرگزاری مهر ، تفاهم نامه همکاری آموزش و توانمندسازی ایثارگران، بین اداره کل اشتغال و کارآفرینی بنیاد شهید و امور ایثارگران، اداره کل امور ایثارگران وزارت جهاد کشاورزی و مرکز آموزش عالی امام خمینی (ره) روز سه شنبه ۲۰ آذرماه ۹۷ به امضا رسید.

در پی امضای این تفاهم نامه، آموزش و توانمندسازی خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و آزادگان متناسب با نیاز بازار کار و پس از معرفی ایثارگران از سوی بنیاد به مرکز آموزش امام خمینی (ره) در دستور کار قرار می‌گیرد.

آموزش، توانمندسازی و مشاوره شغلی ایثارگران در راستای مهارت آموزی و کارآفرینی با استفاده از ظرفیت‌های سه طرف تفاهم نامه و دستیابی به اشتغال پایدار از اهداف انعقاد این تفاهم نامه است.

سردار حسن زاده مدیرکل اشتغال و کارآفرینی بنیاد شهید و امور ایثارگران در این نشست سه جانبه با اشاره به ماده ۳۱ قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران، گفت: در قانون مشوق‌هایی برای کارفرمایان به ویژه بخش خصوصی که نسبت به جذب و به کارگیری ایثارگران اقدام کنند، در نظر گرفته شده است تا فرآیند جذب ایثارگران در بخش‌های خصوصی تسهیل شود.

وی خاطرنشان کرد: به جهت اهمیتی که موضوع مهارت‌های تخصصی دارند، بنیاد آمادگی لازم برای همکاری با وزارت خانه‌ها و مراکز آموزش تخصصی جهت آموزش و ارتقای سطح مهارت‌های ایثارگران را دارد.

وی اف در همین راستا تفاهم نامه‌ای نیز با سایر مراکز آموزشی نظیر سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور و همچنین مجتمع فنی تهران منعقد شده و در حال اجرا است.

کد N2030711

وبگردی