آفتاب
سردار محمدرضا یزدی:

تمام تلاش دشمن آدرس غلط دادن به جوانان ما است

تمام تلاش دشمن آدرس غلط دادن به جوانان ما است

فرمانده سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ گفت: در طول این سال‌ها تمام تلاش دشمن این بوده که به جوانان ما آدرس غلط بدهد، تمام سعی دشمن این است که بگوید در کشور ما چراغ علم و فرهنگ خاموش شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمد رضا یزدی فرمانده سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ عصر امروز در در یادواره شهید مدافع امنیت محمدحسین حدادیان در دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه علامه طباطبایی برگزار شد، اظهارداشت: در دوران ۸ سال دفاع مقدس، دشمنان ما متوجه شدند که توان و پتانسیل اسلام و به خصوص شیعه و ولایت فقیه، تا چه اندازه زیاد است.

وی افزود: دشمنان امید داشتند که با شبیخون و ناتوی فرهنگی، جوانان ما را از داشته‌های مذهبی و فرهنگی خود جدا کنند و برای این کار تلاش‌ها و هزینه های زیادی انجام دادند که البته در بعضی جاها هم کارهایی را به پیش بردند.

سردار یزدی با اشاره به تلاش های مختلف دشمن برای اسیب به جوانان گفت: آن روز که موبایل‌ها و فضای مجازی نبود، دشمنان سی‌دی های مبتذل را به صورت مجانی و گونی گونی از مرزهای شرقی وارد کشور ما می کردند تا جوانان ما را منفعل کنند؛ همچنین از مرزهای شمال‌غرب نیز مواد مخدر وارد کشور می کردند تا جوانان ما را منفعل کنند.

وی ادامه داد: در طول این سال‌ها تمام تلاش دشمن این بوده که به جوانان ما آدرس غلط بدهد، تمام سعی دشمن این است که بگوید در کشور ما چراغ علم و فرهنگ خاموش شده است.

ادامه دارد....

کد N2030618

وبگردی