آفتاب

مهرگان میزبان «دیگری بزرگ» می‌شود

مهرگان میزبان «دیگری بزرگ» می‌شود

نمایش «دیگری بزرگ» به نویسندگی، طراحی، کارگردانی علی قاجاری در تماشاخانه مهرگان روی صحنه می‌رود.

به گزارش ایلنا، نمایش «دیگری بزرگ» به نویسندگی، طراحی، کارگردانی علی قاجاری از ساعت ۲۰:۱۵ امروز (سه‌شنبه ۲۰ آذر) در تماشاخانه مهرگان روی صحنه می‌رود.

این نمایش داستان کارگری را روایت می‌کند که قرار است مسئولیت نظافت دودکش کارخانه‌ای را بر عهده بگیرد. او قبل از ورود به کارخانه، در تصورات ذهنی خود بیداری دودکش را می‌بیند که او را دگرگون می‌سازد...

علی قاجاری تنها بازیگری است که در این اثر ۴۵ دقیقه‌ای به ایفای نقش می‌پردازد.

از دیگر عوامل این اثر می‌توان به: الهام آذری (دستیار کارگردان)، حمیدرضا طاهری (موسیقی)، حمیدرضا طاهری و علی قاجاری(طراح صحنه و نور)، تقی رجبی(ساخت دکور)، خشایار سام(مدیر صحنه)، سامره الیاسی(طراح لباس)، عرفان پور‌محمدی(تبلیغات مجازی)، صالح سهرابی(مدیر برنامه ریزی)، محمد حسینی(پوستر بروشور)، حمیدرضا طاهری(عکاس)، حمیدرضا طاهری(ساخت تیزر)، سینا قاسمی، فرشاد حسینی(دستیاران صحنه) اشاره کرد.

این نمایش تا ۵ دی هرشب ساعت ۲۰:۱۵ میزبان تئاتر دوستان در سالن شماره ۲ تماشاخانه مهرگان به آدرس خیابان انقلاب - خیابان خارک - بن‌بست اول - پلاک ۵  خواهد بود.

علاقه‌مندان به این اثر می‌توانند از سایت تیوال https://www.tiwall.com/s/digariebozorg با تخفیف‌های ویژه‌ای بلیت آن را تهیه کنند.

کد N2030486

وبگردی