آفتاب

هادی پور و مردانی رقبای خود را در گرنداسلم چین شناختند

هادی پور و مردانی رقبای خود را در گرنداسلم چین شناختند

دو نماینده تکواندو ایران حاضر در دومین دوره رقابتهای گرنداسلم چین رقبای خود را شناختند.

به گزارش خبرنگار مهر، آخرین تورنمنت بین المللی تکواندو در سال ۲۰۱۸ از فردا چهارشنبه ۲۱ آذرماه با حضور ۱۲۴ تکواندوکار از ۳۸ کشور تحت عنوان «گرنداسلم» به میزبانی چین در شهر «ووشی» آغاز می شود. رقابتهایی که به دلیل حضور نخبگان تکواندو دنیا از سطح فنی بالایی برخودار خواهد بود. 

جلسه قرعه کشی این رقابتها امروز برگزار شد و دو نماینده ایرانی حاضر در این مسابقات رقبای خود را شناختند. در روز نخست این مسابقات تکواندوکاران اوزان ۸۰- و ۸۰+ کیلوگرم مردان و اوزان ۶۷- و ۶۷+ کیلوگرم زنان برگزار می شود که بر اساس قرعه کشی انجام شده، سجاد در نخستین گام باید با «استفن لامبدین» از آمریکا مبارزه کند. وی در صورت برتری به دیدار برنده مبارزه «گیل یانگ بیوئن» از کره جنوبی و «کوانگ سو» از چین می رود. 

پنجشنبه ۲۲ آذرماه نیز مبارزات دو وزن ۵۸- و ۶۸- کیلوگرم گروه مردان و اوزان ۴۹- و ۵۷- کیلوگرم زنان انجام می شود. آرمین در اولین مبارزه با برنده پیکار «رویدانگ وو» از چین و «رامنارونگ ساوکویهاری» از تایلند دیدار خواهد کرد. 

به قهرمان این رقابت‌ها ۷۰ هزار دلار (۴۹ هزار دلار برای بازیکن و ۲۱ هزار برای مربی)، نایب قهرمان ۲۰ هزار دلار (۱۴ هزار برای بازیکن و ۶ هزار برای مربی) و نفر سوم ۵ هزار دلار (۳۵۰۰ دلار برای بازیکن و ۱۵۰۰ دلار مربی) پاداش تعلق می‌گیرد.

کد N2030187

وبگردی