آفتاب

آخرین وضعیت اردونشینان تیم وزنه‌برداری جوانان تشریح شد

آخرین وضعیت اردونشینان تیم وزنه‌برداری جوانان تشریح شد

مربی تیم وزنه برداری جوانان گفت: پس از حضور دو هفته‌ای هر گروه، نفراتی که از شرایط بهتری برخوردار باشند، در اردوی بعدی حضور خواهند داشت.

به گزارش خبرگزاری مهر، شاهو جوانمردی در خصوص آغاز اردوی تیم جوانان، اظهار داشت: اردوی این تیم از ۱۶ آذر ماه در کمپ تیم های ملی آغاز شده که نفرات دعوت شده به این مرحله، از مسابقات قهرمانی کشور در اردبیل انتخاب شده اند. اردونشینان در دو گروه تمرینات خود را ادامه می دهند و پس از حضور دو هفته ای هر گروه، نفراتی که از شرایط بهتر و ایده آل تری برخوردار باشند، در اردوی بعدی تیم ملی جوانان حضور خواهند داشت.

وی ادامه داد: نفرات برتر دو گروه اردوی مرحله نخست (۱۶ آذرماه تا ۷ دی ماه)، به صورت منظم تحت نظر کادر فنی قرار خواهند گرفت و در اردوهای متعددی حضور خواهند داشت تا آمادگی کامل را برای حضور در مسابقات قهرمانی جوانان جهان که در اوایل خرداد ماه برگزار خواهد شد، داشته باشند.

جوانمردی سرمایه گذاری روی ملی پوشان رده سنی جوانان را موثر خواند و تاکید کرد: با توجه به اینکه این رده پشتوانه اصلی تیم ملی بزرگسالان محسوب می شود، از اهمیت خاصی برای فدراسیون وزنه برداری برخوردار است. نفرات مستعد در این رده شناسایی و تحت تمرینات و اردوهای منظم قرار می گیرند که در سالهای آتی جایگزین نفرات اصلی تیم ملی باشند.

مربی تیم وزنه برداری جوانان در پایان خاطر نشان کرد: هدف اصلی تیم دفاع از عنوان قهرمانی جهان است که سال گذشته به دست آمد. امسال هم با برنامه ریزی، همکاری لازم و با حضور چهره های جدید در کنار نفراتی از تیم سال گذشته، در رقابتهای جوانان جهان به دنبال کسب بهترین نتیجه خواهیم بود.

کد N2030092

وبگردی