آفتاب
به میزبانی دانشگاه آزاد؛

جلسه اتحادیه موسسات آموزش عالی جنوب‌ شرق آسیا برگزار شد

جلسه اتحادیه موسسات آموزش عالی جنوب‌ شرق آسیا برگزار شد

جلسه هیات امنای اتحادیه بین‌المللی موسسات آموزش عالی جنوب‌ شرق آسیا (آسایهل) به ریاست محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، جلسه هیات امنای اتحادیه بین‌المللی موسسات آموزش عالی جنوب‌ شرق آسیا (آسایهل) شب گذشته ١٩ آذر به ریاست محمدمهدی طهرانچی رئیس دوره‌ای آسایهل و با حضور پرفسور نینات اولان وراووث دبیرکل آسایهل و اعضای هیات امنای این اتحادیه به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین برگزار شد.

محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد در این جلسه گفت: امیدوارم همانگونه که آسایهل توانسته یک پیوند بین فکر، تمدن و نخبگان کشورها برقرار کند، این نشست نیز بتواند آغازگر فعالیت‌های بی شمار برای دانشگاه‌ها باشد.

وی تاکید کرد: هر چه می‌گذرد نیازمند تعامل و درک بیشتر از یکدیگر هستیم و این نقشی است که دانشگاه می‌تواند داشته باشد. امیدوارم آسایهل در این زمان نقش موثرتری در نزدیک کردن کشورها داشته باشد.

در ادامه این نشست بررسی طرح پیشنهادی کمیته پذیرش آسایهل مطرح شد و پس از بررسی این طرح، فرآیند جذب اعضای جدید در آسایهل به تصویب رسید.

اتحادیه بین‌المللی موسسات آموزش عالی جنوب شرق آسیا با نام اختصاری «آسایهل» از سال ۱۹۵۶ میلادی و با هدف توسعه آموزش عالی و افزایش کیفیت آموزشی در منطقه جنوب شرق آسیا فعالیت خود را آغاز کرده و در اجلاس سال ۱۳۹۵ ریاست دوره‌ای این اتحادیه به دانشگاه آزاد اسلامی رسید.

کنفرانس آسایهل ۲۰۱۸ از ۲۰ تا ۲۲ آذرماه با عنوان «نقش دانشگاه‌های خصوصی در گسترش و ارتقای آموزش عالی» به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین برگزار می‌شود.

همچنین کمیته انتخاب اعضای هیات امنای جدید عصر امروز ۲۰ آذرماه به ریاست علیرضا شیخ عطار دبیر کمیته بین‌المللی کنفرانس آسایهل ۲۰۱۸ برگزار می شود.

کد N2030082

وبگردی