آفتاب

رقابت ورزشکاران پله نورد جهان در برج میلاد به خط پایان رسید

رقابت ورزشکاران پله نورد جهان در برج میلاد به خط پایان رسید

سومین دوره مسابقات بین المللی پله نوردی برج میلاد و رقابت ورزشکاران برای طی کردن ۱۶۹۳ پله، در دو بخش بانوان و آقایان با اعلام برگزیدگان این دوره به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مسابقات بین المللی پله نوردی با شرکت کنندگانی از کشورهای انگلیس، سوییس، فرانسه، بلغارستان،سوریه، اروگوئه،افغانستان،اندونزی، آلمان و ایران روز گذشته ۱۶ آذر ماه همزمان با روز دانشجو با حضور سفرا، حجت نظری و محمد جواد حق شناس اعضای شورای شهر تهران، ولی الله شجاع پوریان معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری و علی مجدآرا رئیس فدراسیون ورزش های همگانی در برج میلاد تهران برگزار شد.

در ابتدای این مراسم، علی درویش پور مدیرعامل برج میلاد ضمن خوشامدگویی به تمام مهمانان و ورزشکاران گفت: شهرداری تهران بر این باور است که انسان سالم، جامعه سالم و در نهایت زندگی سالم را به ارمغان می آورد. این باور به معنی توسعه پایدار در کشور است.

وی تاکید کرد: برج میلاد به تاسی از برنامه های شهرداری و متناسب با شرایط خودش بستر لازم را برای این موضوع فراهم کرده است که برگزاری مسابقات بین المللی پله نوردی یکی از این اقدامات است.

همچنین در ادامه این مراسم ولی الله شجاع پوریان معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران و حجت نظری از اعضای شورای شهر تهران ضمن تبریک روز دانشجو، از برگزاری این مسابقات در یادمان ملی استقبال کردند.

علی مجدآرا رئیس فدراسیون ورزش های همگانی نیز از تاسیس انجمن بین المللی پله نوری در آینده نزدیک خبر داد.

در ادامه مراسم اختتامیه مسابقات بین المللی پله نوردی، ابتدا از برگزیدگان مسابقات پله نوردی در بخش ملی و همچنین ورزشکاران معلول که موفق به طی کردن پله های برج میلاد شده بودند، تقدیر شد.

سپس برگزیدگان سومین دوره مسابقات بین المللی پله نوردی در دو بخش بانوان و آقایان اعلام شد که به شرح ذیل است:

بخش بانوان: مقام اول: سمانه اسفندیاری از ایران،

مقام دوم: اوا ایزابل از آلمان

مقام سوم: پریسا ابراهیمی از افغانستان

بخش آقایان

مقام اول: ایمان کوشکی ازایران

مقام دوم: حامد ایرانخواه از ایران

مقام سوم: عباس موسوی از افغانستان

در این مراسم همچنین سفرای کشورهای نیکاراگوئه، سریلانکا فیلیپین، قبرس، بنگلادش حضور داشتند.

کد N2029734

وبگردی