آفتاب

پرسپولیس قید بازیکنان لژیونر را می زند؟

پرسپولیس قید بازیکنان لژیونر را می زند؟

جذب بازیکن چند پستی از یک تیم شهرستانی و سه بازیکن جوان و تلاش برای جذب یک مهاجم تمام کننده مهم‌ترین اهداف برانکو در نقل و انتقالات است.

به گزارش آفتاب به نقل از سایت نود، رضا قوچان‌نژاد، مرتضی پورعلی‌گنجی، حجت حق‌وردی، مرادمند و حسینی مدافعان پدیده بازیکنان مطرح شده برای پیوستن به پرسپولیس، مدنظر برانکو نیستند.

سرمربی پرسپولیس یک بازیکن از باشگاه های جنوبی را با توان بازی در چند پست پسندیده و این بازیکن به دنبال دریافت رضایت‌نامه اش رفته است. اگر این بازیکن نتواند رضایت‌نامه اش را بگیرد برانکو به دنبال بازیکن دیگری با قابلیت بازی در پست دفاع چپ و میانی خواهد بود و در این صورت مرادمند یا حسینی شانس قرار گرفتن در لیست برانکو را پیدا می‌کنند.

برانکو در خط حمله هنوز سراغ بازیکنی نرفته اما برخی اظهارنظرهایش درباره طارمی موجب شده او جزو گزینه های نزدیک به تیم عنوان شود. البته اگر طارمی بخواهد به پرسپولیس برگردد و انتقال به اروپا را فراموش کند پرسپولیس توان گرفتن رضایت‌نامه او از الغرافه را ندارد و برانکو  هم به همین مساله اشاره کرده است.

برانکو در نقل و انتقالات روی جذب سه بازیکن جوان و زیر 23 و 21 سال هم تمرکز کرده است. سرمربی پرسپولیس سه بازیکن را انتخاب کرده و با مدیربرنامه های این بازیکنان صحبت کرده و باید دید این تلاش‌های او به کجا می انجامد.

سرمربی سرخ ها علاوه بر دفاع چپ و وسط خواهان مهاجم بلندزن است و لیست بزرگسالان تیمش باوجود اضافه شدن ترابی، رفیعی، شیری و شریفی یک جای خالی دارد و اگر بنا به جذب بیش از دو بازیکن بزرگسال باشد انصاری از لیست خارج خواهد شد اما ماهینی که از نوروز می تواند تیم را همراهی کند در لیست می‌ماند.

همچنین احتمال اینکه علوان زاده از لیست خارج شود و علیپور به جای او در لیست سه سهمیه بازیکن زیر 25 سال قرار گیرد تا فهرست بزرگسالان خالی شود وجود دارد. به نظر می‌رسد برانکو گزینه دیگری برای لیست خروج در ذهن نداشته باشد و یکی از نیازهای خود را با جذب بازیکن خارجی مرتفع کند هرچند که در شرایط کنونی و با نرخ ارز جذب بازیکن خارجی با کیفیت کار آسانی نیست.


گفتنی است برخلاف برخی اخبار منتشره گرشاسبی مذاکره‌ای با قوچان‌نژاد نداشته چراکه این بازیکن در لیست برانکو نبوده است. همچنین گرشاسبی برای جذب پورعلی‌گنجی هم مذاکره نکرده اما خود برانکو پیگیری‌هایی داشته و وقتی متوجه شده باشگاه بلژیکی و مالکان قطری‌اش برای صدور رضایت‌نامه پورعلی‌گنجی مبلغ قابل توجهی را درخواست می‌کنند قید قرار دادن نام او در لیست خود را زده است.
کد N2029714

وبگردی