آفتاب

مدیرکل جدید دفتر دوره اول متوسطه معارفه شد

مدیرکل جدید دفتر دوره اول متوسطه معارفه شد

مراسم تکریم و معارفه مدیرکل سابق و فعلی دفتر آموزش دوره اول متوسطه با حضور معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، در مراسم کریم و معارفه مدیرکل سابق و فعلی دفتر آموزش دوره اول متوسطه که مدیران و معاونان دفاتر این معاونت و مشاوران حضور داشتند، عبدالرسول عمادی از زحمات عظیم محبی، مدیرکل سابق تشکر کرد و توضیحاتی درباره ویژگی‌های مدیر موفق ارائه کرد.

سرپرست معاونت آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: در دوره سرپرستی خود با خانم مسگرزاده و کار او آشنا شدم، به دلیل فهم و شناخت وی از حوزه کاری و اراده‌ای که برای اداره امور از خود نشان دادند زمینه تثبیت او در این پست فراهم شد.

در ادامه جلسه عظیم محبی، مدیرکل سابق دفتر دوره اول متوسطه، گزارشی از عملکرد خود در حوزه‌های دانش‌آموزان و معلمان و مدیران ارائه کرد توضیحاتی درباره جشنواره تجلیل از حامیان شبانه‌روزی، همایش کارآفرینی و تفکر و باز مهندسی ارزشیابی و گروه‌های آموزشی ارائه کرد.

مرضیه مسگرزاده، مدیرکل جدید دفتر دوره اول متوسطه نیز گفت: هر جایگاهی یک آزمایش و امتحان است، آزمایش عیار انسان را مشخص می‌کند و پلکان را برای او فراهم می‌کند و استعانت از خداوند لازمه موفقیت در امور است.

کد N2029518

وبگردی