آفتاب

محمو فکری شاکی از مسئولین / چه سرنوشتی در انتظار نماینده بوشهر خواهد بود؟

محمو فکری شاکی از مسئولین / چه سرنوشتی در انتظار نماینده بوشهر خواهد بود؟

تیم مستعد و جوان شاهین شهرداری بوشهر علی رغم نتایج خوبی که گرفته اما با مشکلات مالی زیادی دست و پنجه نرم می‌کند.

به گزارش ایلنا، تیم شاهین شهرداری بوشهر که تا به اینجای مسابقات لیگ آزادگان نتایج فوق‌العاده‌ای گرفته و همیشه در بین تیم‌های بالانشین جدول هم حضور داشته این روزها غرق در حاشیه و مسکلات مالی است و این مشکلات عملکرد فنی شاگردان محمود فکری را تحت‌الشعاع قرار داده است.

شاهین شهرداری بوشهر که تا قبل از بازی با سرخپوشان پاکدشت به صدر جدول تکیه زده بود با باخت در این مسابقه رده‌ی اول را تقدیم شاگردان فرهاد کاظمی کرد تا داد و فغان محمود فکری سرمربی این تیم در کنفرانس مطبوعاتی بازی بلند شود.

سرمربی شاهین شهرداری ضمن انتقاد از عملکرد مسئولان شهرداری اظهار داشته: شاهین بوشهر به جای اینکه شاهین شهرداری باشد به تیم شاهین باستین (مدیرعامل باشگاه) تبدیل شده زیرا در سایه کم توجهی مسئولان مدیرعامل به تنهایی اقدام به هزینه کردن از جیب شخصی خود می کند. مدیرعامل شاهین به هر کدام از مسئولان مربوطه زنگ می زند جواب تلفنش را نمی دهند و این امر بیش از پیش بی کس بودن تیم شاهین را هویدا کرده است.

چند روز قبل بود که فکری به دیدار شهردار بوشهر رفت و مشکلات خود را با او در میان گذاشت. شهردار بوشهر هم قول همکاری به فکری را داد و اذعان داشت از هیچ تلاشی برای موفقیت شاهین شهرداری فروگذار نخواهد بود اما عملا با اظهارات فکری این گونه برداشت می‌شود که این قول‌ها عملی نشده و تیم خوب و جوان بوشهری دچار مشکلات عدیده مالی است.

محمود فکری سرمربی موفق این تیم در پی دومین صعود خود به لیگ برتر همراه با دو تیم مختلف بود و نتایج خوبی هم با تیم شاهین شهرداری گرفته بود اما این مشکلات مالی او را از هدف خود دور کرده و باید ببینیم آیا راضی به ادامه کار خواهد شد یا خیر.

کد N2029373

وبگردی