آفتاب

بیانیه باشگاه آلومینیوم اراک نسبت به حواشی بازی با بادران

بیانیه باشگاه آلومینیوم اراک نسبت به حواشی بازی با بادران

درگیری ها و حواشی جریان بازی به داخل سکوها و بیرون از مستطیل سبز کشیده شد و اتفاقات عجیبی در پایان مسابقه آلومینیوم اراک و بادران پیش آمد.

به گزارش ایلنا، اتفاقات و حواشی بازی آلومینیوم اراک و بادران تهران باعث شد تا باشگاه اراکی نسبت به این حواشی بیانیه‌ صادر کند.

متن این بیانیه به شرح ذیل است:

به گواه تاریخ،در جریان رقابتهای لیگ آزادگان بارها مدیران،مربیان و بازیکنان باشگاه فرهنگی ورزشی آلومینیوم در ورزشگاهای مختلف با شدیدترین حمله های کلامی و حتی فیزیکی مواجه شده اند، اما مردم بافرهنگ، فرهیخته و فهیم اراک هرگز بدنبال تلافی نبوده اند و حتی یکبار هم سابقه ایجاد حواشی در این چند فصل را نداشته اند.

باشگاه آلومینیوم اراک نیز به پیروی از مردم متدین این دیار که همواره در امور فرهنگی مشهور و پیشرو بوده اند و همیشه بر حفظ اصول اخلاقی و ارزش های انسانی تاکید داشته ، این بار هم اتفاقات رخ داده  و توهین  در جریان  بازیآلومینیوم اراک و بادران تهران را محکوم می کند. فارغ از اینکه عوامل ایجاد تنش در ورزشگاه و تحریک سکوها چه کسانی بودند، ضمن قدردانی از تماشاگران محترمی که فقط به تشویق تیم محبوب خود پرداختند، بابت اهانت اندک تماشاگرانی که از واژه های  ناشایست نسبت به بازیکن و سرپرست بادران استفاده کردند از افرادی که مورد اهانت قرار گرفتند عذرخواهی میکنیم، فوتبال باید موجب نزدیکی و اتحادمان با هم شود و رقابتها هرگز نباید رفاقتهایمان را کم رنگ کند، به حکم معرفت، اخلاق و ادب از دوستانی که به آنها بی احترامی شد دلجوئی می کنیم و امیدواریم تمامی اهالی فوتبال که به اراک می آیند همیشه با خاطره ای خوش از این دیار قهرمان پرور به خانه و کاشانه خود برگردند.

کد N2029161

وبگردی