آفتاب
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی:

رضایت حجاج و زائران اولویت سازمان حج و زیارت است

رضایت حجاج و زائران اولویت سازمان حج و زیارت است

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن تشکر از زحمات رئیس پیشین سازمان حج و زیارت گفت: امبدواریم حضور رئیس جدید موجب دستیابی بیشتر به هدف رضایتمندی حجاج شود. 

به گزارش خبرنگار مهر، سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در آیین معارفه رئیس جدید سازمان حج و زیارت گفت: مراسم حج قدرتی برای متحول کردن بعد فردی و اجتماعی انسان است و این امر را بستری برای تحول سازی فردی، گروهی و ارتباطات جهانی می‌دانیم.

وی ادامه داد: با این نگاه نیاز به سازمان سازی حج داریم و در طول این ۴۰ سال مسیرهای خوبی های را طی کرده ایم هرچند هنوز باید قله های بیشتری را فتح کنیم.

صالحی ادامه داد: طی دو سال گذشته اتفاقات خوبی در زمینه حج کشور رخ داد و ایشان در شرایط دشواری مسئولیت سازمان حج و زیارت را برعهده گرفتند اما با همت ایشان و نماینده ولی فقیه، این مسیر بسیار تسهیل شد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: علارغم تمامی مشکلات موجود با حمایت رهبر معظم انقلاب، رئیس جمهور، بعثه رهبری و جناب محمدی در دو سال گذشته حج موفقی را برگزار کردیم. روحیه جهادی و صبر رئیس سازمان حج و زیارت موجب تسهیل امور پیچیده حج شد.

وی گفت: محمدی خود درخواست تعیین جایگزینی برای ریاست سازمان را داشت که نهایتا جناب رشیدیان به این سمت منصوب شدند. باتوجه به ظرفیت های آقای رشیدیان امیدواریم  مشکلات این حوزه رفع شود. چرا که ایشان با مسئله حج کاملا  آشنا بوده و به عنوان مدیری است که می تواند با تعامل های فعال مسائل را پیش برد. این نکات موجب انتصاب رشیدیان به این سمت شد.

صالحی در پایان از رئیس پیشین حج و زیارت دیگر روسای سازمان حج تشکر کرد و توجه حداکثری به رضایت حجاج و زائران را اولویت این سازمان خواند و تاکید کرد: امیدواریم با حضور جناب رشیدیان به این هدف دست پیدا کنیم.

کد N2027688

وبگردی