آفتاب

سکانس پاياني آبي به رنگ آسمان بسته شد

سکانس پاياني آبي به رنگ آسمان بسته شد

آبی به رنگ آسمان که در ابتدا ۴ فینال آسیا نام داشت، یک فیلم مستند سینمایی بر اساس طرح، پژوهش، تهیه کنندگی و کارگردانی امیر رفیعی است که به تاریخ باشگاه فوتبال استقلال تهران از زمان تاسیس تا پایان فصل ۱۳۹۷-۱۳۹۶ می پردازد.

به گزارش آفتاب به نقل از خبرگزاري صدا و سيما؛ آبی به رنگ آسمان که در ابتدا ۴ فینال آسیا نام داشت، یک فیلم مستند سینمایی بر اساس طرح، پژوهش، تهیه کنندگی و کارگردانی امیر رفیعی است که به تاریخ باشگاه فوتبال استقلال تهران از زمان تاسیس تا پایان فصل ۱۳۹۷-۱۳۹۶ می پردازد.
تولید و ساخت این اثر از پاییز ۱۳۹۵ آغاز شده است و کماکان ادامه دارد.
در این فیلم هنرمندانی چون همایون ارشادی، مهناز افشار، سیامک انصاری، فرهاد اصلانی، حمیدرضا آذرنگ، بابک حمیدیان و رضا یزدانی به عنوان بازیگر همراه هستند،  که رضا یزدانی تیتراژ پایانی این اثر را خوانده است.
رضا تاری وردی(تدوین)، میثم نظیمی(مدیر تصویربرداری)، محمد مرتضایی(مدیر صدابرداری)، محمد خرمی نژاد(صدابردار استودیو)، گشتاسب بحرینی و گشسب بانو بحرینی(موسیقی متن)، علی فتح‌الله‌زاده (دیگر تهیه کننده فیلم)، نیاز افشین کیا(مجری طرح)، شهاب کاظمی(مشاور تهیه کننده)، سعید اژدر(مدیر تولید) و... از دیگر عوامل تولید و ساخت این مستند هستند.
در آستانه اولین نمایش " آبی به رنگ آسمان " به کارگردانی امیر رفیعی که قرار است پس از دو سال تلاش بی وقفه در راه تولید و ساخت این اثر، دوشنبه نوزدهم آذر ماه در بخش " مسابقه ملی " دوازدهمین دوره جشنواره " سینما حقیقت " ساعت 20 در سالن شماره یک پردیس سینمایی چارسو با ورودی آزاد برای عموم و به صورت رایگان در معرض دید مخاطبین آن قرار بگیرد، از پوستر این فیلم رونمایی شد.
به گزارش وبسایت نود، "آبی به رنگ آسمان" که در ابتدا "4 فینال آسیا" نام داشت، به تاریخ باشگاه استقلال تهران از زمان تاسیس (1324) تا به امروز می پردازد که به ترتیب ورود: همایون ارشادی، مهناز افشار، سیامک انصاری، فرهاد اصلانی، حمیدرضا آذرنگ، بابک حمیدیان و رضا یزدانی در این فیلم حضور دارند و حدود هفتاد نفر از مجموعه آبی نیز در پیشبرد موضوع این چهره های نامدار سینمای ایران را همراهی می کنند.
رضا یزدانی تیتراژ پایانی را نیز خوانده است که موزیک ویدیو آن با همراهی گروه ایشان در وسط زمین فوتبال و اصلی ورزشگاه آزادی ضبط گردیده و در تیتراژ پایانی این اثر قابل مشاهده است.
لازم به توضیح است امسال در دوازدهمین دوره از جشنواره سینما حقیقت به بهترین فیلم از نگاه تماشاگران جایزه تعلق می گیرد که مخاطبین این اثر در صورت رضایت از کار، با پایان نمایش می توانند نظر خود را اعلام کنند.
علی فتح الله زاده و امیر رفیعی(تهیه کننده)، خشایار الوند(نویسنده)، رضا تاری وردی (تدوین)، نیاز افشین کیا (مجری طرح)، شهاب کاظمی (مشاور پروژه)، سعید اژدر (مدیر تولید)، شرکت هورشید فیلم (پشتیبانی فنی)، گشسب بانو بحرینی و گشتاسب بحرینی (موسیقی متن)، بهرام بحرینی (تهیه کننده و طراح موسیقی متن)، میثم نظیمی (مدیرتصویربرداری)، محمدرضا مرتضایی (مدیرصدابرداری)، محمد خرمی نژاد (صدابردار استودیو)، نعیم مسچیان (طراحی و ترکیب صدا)، مریم سجادیان (طراح پوستر)، گروه مدیاژورنال (مدیریت تبلیغات و اطلاع رسانی) و... از دیگر عوامل تولید و ساخت "آبی به رنگ آسمان" هستند.
تهران، خیابان جمهوری اسلامی، تقاطع پل حافظ، بازار چارسو نشانی پردیس سینمایی چارسو است.
کد N2027604

وبگردی