آفتاب
با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی:

آیین معارفه رئیس جدید سازمان حج و زیارت آغاز شد

آیین معارفه رئیس جدید سازمان حج و زیارت آغاز شد

آیین تکریم رئیس پیشین سازمان حج و زیارت و معارفه علیرضا رشیدیان رئیس جدید این سازمان برگزار شد. 

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم معارفه علیرضا رشیدیان رئیس جدید سازمان حج و زیارت و معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و تکریم حمید محمدی رئیس پیشین ظهر امروز در محل این سازمان برگزار شد.

در این مراسم اکبر رضایی معاون حج و عمره سازمان حج و زیارت در این مراسم ضمن تشکر از زحمات حمید محمدی رئیس پیشین سازمان و خوش آمدگویی به علیرضا رشیدیان رئیس جدید گفت: جناب رشیدیان همکاران شما در سازمان حج و زیارت برای یاری رسانی به شما آماده همکاری با شما خواهند بود.

در ادامه ابوالفضل نوفرستی مدیر حج و زیارت استان خراسان جنوبی به نمایندگی از مدیران ستادی و استانی سازمان ضمن تقدیر از خدمات محمدی به ویژه در حج سال 96 عنوان کرد: از تلاش ها و خدمات جناب محمدی در طول ریاست ایشان تشکر می کنیم و خوشحالیم که در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی سکان این سازمان به جناب رشیدیان سپرده شده است.
وی ادامه داد: امید است با توجه به کارنامه موفق رشیدیان در خدمت به نظام اسلامی شاهد موفقیت های سازمان حج و زیارت باشیم.

در این مراسم حمید محمدی رئیس پیشین سازمان حج و زیارت نیز گفت: امروز مفخترم که در حالی این مسئولیت را واگذار میکنم که با تلاش و همت مسئولین مربوطه موفق به برگزاری دو حج رضایتمندانه بودیم.

وی افزود: بنده از ابتدا هیچ گاه برای پذیرش این مسئولیت تلاش نکردم چراکه معتقدام حضور در این مسئولیتها با انجام کار خالصانه نتیجه مدنظر و رضایت حجاج را به دنبال خواهد داشت.
محمدی تصریح کرد: حج و زیارت امری جمعی بوده و مجموعه بزرگی است که حاصل تلاش دستگاه هایی است که نقش موثری در این زمینه دارند اما مجموعه کارگزاران حج و زیارت نقش بسیار چشم گیری دارد.

وی گفت: معتقدام ابن مجموعه تشکیلاتی برای خدمت رسانی به تمامی زائران کسور است و موفقیت های حاصل شده نتیجه تلاش های تمامی سازمان های مربوطه و همکار است.
محمدی افزود: طی این دوسال بر روی بخش قانون مداری، جوان گرایی و استفاده از نیروهای تازه نفس در گارگزاران، دفاع و سیانت از حقوق دفاتر زیارتی کار شد.
رئیس پیشین سازمان تصریح کرد: تلاش برای در زمینه فناوری اطلاعات و حرکت به سوی دولت الکترونیک، مستندسازی فرآیندهای عملیاتی و استفاده از نیروهای داخلی سازمان برای مسئولیت ها از اقدامات این مدت یو ه است.

در حال تکمیل...

کد N2027599

وبگردی