آفتاب

مرسدس بنز A250 با تیونینگ برابوس معرفی شد

مرسدس بنز A250 با تیونینگ برابوس معرفی شد

تیونر آلمانی برابوس در جدیدترین پروژه تیونینگ خود از نسخه ی ارتقایافته هاچ بک مرسدس بنز A250 رونمایی کرد.

به گزارش آفتاب به نقل از تی نیوز، یکی از نخستین تیونرهایی که برای ارتقای نسل چهارم مرسدس بنز کلاس A تلاش می کند، شرکت برابوس (Brabus)  است. مهندسان بااستعداد برابوس در شهر بوتروپ (Bottrop) آلمان تصمیم گرفتند روی یکی از بهترین نسخه های هاچ بک کامپکت، به استثنای   AMG -A35  و مدل آینده ی A45 کار کنند. ما درباره ی مرسدس بنز A250 صحبت می کنیم که با سیستم محرک جلو استاندارد و تنظیمات 4Matic  برای خریداران عرضه می شود.
پیشرانه ۲ لیتری مجهز به توربوشارژر که توسط مرسدس ساخته شده است، با افزایش ۴۶ اسب بخاری و ۸۰ نیوتن متری همراه می شود؛ بنابراین این پیشرانه چهار سیلندر به ۲۶۷ اسب بخار قدرت و ۴۳۰ نیوتن متر گشتاور دست می یابد. با کمک کیت عملکردی  PowerXtra B 25 S، مرسدس بنز کلاس A می تواند در زمان ۵.۹ ثانیه از حالت سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد. همچنین بیشینه سرعت این هاچ بک با سیستم محدودکننده الکترونیکی به ۲۵۰ کیلومتر بر ساعت می رسد.
برنامه تیونینگ برابوس A-Class W177 نسبت به ارتقای پیشرانه دارای اصلاحات بیشتری است و شاهد مجموعه ای از تغییرات بصردی نیز هستیم. از جمله این موارد می توان به رینگ های جدید ۲۰ اینچی و بال عقب سقفی اشاره کرد که تا اندازه ای مشابه مدل نصب شده در مرسدس AMG A35 است که به تازگی معرفی شد.
همچنین در عقب از سیستم اگزوز فولاد ضدزنگ مجهز به فلپ های کنترل فعال استفاده می شود که به راننده اجازه می دهد صدای خروجی پیشرانه را طبق دلخواه تنظیم کند. نکته جالب توجه اینکه برابوس برای کسانی که ترجیح می دهند خروجی های اگزوز زیر سپر قرار بگیرند، آن ها را مانند مدل های 4 A250 4Matic و A250 معمولی زیر سپر پنهان می کند.
کد N2027459

وبگردی