آفتاب

پیش‌بازی خونه به خونه و مس رفسنجان / قعرنشیان جدول به دنبال فرار از منطقه سقوط

پیش‌بازی خونه به خونه و مس رفسنجان / قعرنشیان جدول به دنبال فرار از منطقه سقوط

تیم‌های خونه به خونه بابل و مس رفسنجان از هفته شانزدهم لیگ آزادگان به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش ایلنا، در یکی از دیدارهای هفته شانزدهم لیگ آزادگان تیم‌های خونه به خونه بابل و مس رفسنجان به مصاف هم خواهند رفت.

شاگردان اکبر میثاقیان در تیم خونه به خونه دیگر فرصت هیچگونه اشتباهی را ندارند و باید از این مسابقات خانگی بیشترین امتیاز را کسب کرده تا خود را از قعر جدول جدا کنند. میثاقیان هفته پیش بود که در اظهارنظری عجیب و پس از باخت مقابل قشقایی وعده داد این تیم را قهرمان لیگ خواهد کرد، اظهارنظری که خیلی به واقعیت نزدیک نیست چرا که تیم خونه به خونه با 9 امتیاز در رده‌ی پانزدهم جدول رده‌بندی قرار گرفته و اینکه این تیم بتواند به عنوان قهرمانی این مسابقات برسد کمی دور از منطق به نظر می‌رسد البته چیزی در فوتبال قابل پیش بینی نیست و خونه به خونه می‌تواند با بردهای پیاپی و استفاده از لغزش رقبا این کار سخت را انجام دهد.

تیم مس رفسنجان نیز مانند خونه به خونه از شرایط خوبی در جدول برخوردار نیست و این مسابقه به نوعی جدال تیم‌های فانوس به دست جدول نیز است. مس رفسنجان در هفته گذشته و در یک دیدار خانگی نتیجه مسابقه را به نود ارومیه واگذار کرد و حالا به بابل پا گذاشته تا خونه به خونه را در ورزشگاه خود شکست دهد.

مس رفسنجان نیز از 14 مسابقه، 2برد، 4مساوی و 8باخت کسب کرده و اصلا اوضاع خوبی را در جدول رده‌بندی ندارد.

این مسابقه را مصطفی بینش قضاوت خواهد کرد که او را در امر قضاوت مهدی صناعی، امیرفلاح و کیوان علی‌محمدی یاری می‌کنند و ناظر این بازی نیز محمد حسین اسدی می‌باشد.

گفتنی است این مسابقه از ساعت 14:00 در ورزشگاه شهدای هفتم تیر بابل برگزار خواهد شد.

کد N2027328

وبگردی