آفتاب

روزگار ناخوش دو ستاره ایرانی/ هم خودشان بد هستند؛ هم تیمشان

روزگار ناخوش دو ستاره ایرانی/ هم خودشان بد هستند؛ هم تیمشان

دو بازیکن ایرانی در این فصل نمایش خوبی نداشته اند و حالا در آستانه جدایی از تیمهایشان قرار دارند.

به گزارش ایلنا، وضعیت برخی از لژیونرهای ایرانی در این روزها اصلا جالب توجه نیست. آنها مورد خشم هوادارانشان و همچنین کادر فنی تیمشان هستند. با این حال در کنار مهدی طارمی که در این ایام خشم هواداران تیمش را برانگیخته در لهستان و بلژیک هم اوضاع بهتر نیست.

تیم اسلاسک ووروسلاو در چارچوب هفته هجدهم رقابت های لیگ برتر لهستان با نتیجه 2-0 به میزبان خود لخ پوزنان باخت و در رده سیزدهم جدول شازده تیمی اکستراکلاسا قرار گرفت. فرشاد احمدزاده در این مسابقه اصلا به میدان نرفت و برای تیمش بازی نکرد. عملکرد او به گونه ای بوده که سرمربی اسلاسک عنوان کرده این بازیکن باید در زمستان جدا شود و حضورش برای تیم سودی ندارد. این در حالی است که فرشاد وقتی به لهستان و این تیم سبزپوش ملحق شد امیدهای زیادی به او می رفت و شماره 10 تیم هم برایش کنار گذاشته شد.

در بلژیک هم اوضاع برای کاوه رضایی مناسب نیست. بازیکن گران قیمت تیم کلوب بروژ که در نقل و انتقالات ابتدای فصل از شارلروا به خدمت گرفته شد اصلا نتوانست رضایت هواداران و سرمربی تیم را جلب کند. او روز به روز از ترکیب دور شد و مصدومیت بدهنگامش هم به این قضیه دامن زد. اوضاع به گونه ای پیش رفت که هواداران در نظرسنجی های مختلف خرید او را اشتباهی بزرگ بخوانند و سرمربی تیم هم عنوان کند در تیمهای بزرگی چون بروژ زمان زیادی برای بازی وجود ندارد.

کد N2027128

وبگردی