آفتاب

توقف پدیده مشهد مقابل ماشین‌سازی تبریز

توقف پدیده مشهد مقابل ماشین‌سازی تبریز

همشهری آنلاین: پدیده مشهد در زمین خود به تساوی مقابل ماشین‌سازی تبریز تن داد.

پدیده مشهد، جمعه ۱۶ آذر در زمین خود میزبان ماشین‌سازی تبریز بود. تیم مشهدی که به رغم صدرنشینی بازی قبل خود را با شکست پشت سر گذاشته بود برای فرار از خطر از دست دادن صدر نشینی قصد داشت پیروز مصاف با ماشین‌سازی باشد.

اما تبریزی‌ها که نشان داده بودند تیمی سخت‌کوش و پرقدرت هستند مانع از این خواست شاگردان گلمحمدی شدند. در این بازی امین قاسمی ‌نژاد در دقیقه ۳ نخستین گل بازی را برای پدیده مشهد به ثبت رساند اما پیمان بابایی در دقیقه ۳۳ بازی را به تساوی کشاند. ۶ دقیقه بعد بار دیگر پدیده با گل حسین مهربان مجددا پیش افتاد تا نیمه اول بازی بیه سود تیم مشهدی به پایان برسد.

در نیمه دوم کنعنانی‌زادگان مدافع تیم ملی و تراکتور سازی توانست گل تساوی را در دقیقه ۵۲ به ثمر برساند. بعد از این گل بازیکنان پدیده بر تلاش خود افزودند و لحظات خطرناکی را روی دروازه حریف خلق گردند که نتیجه‌ای نداشت.

در این بازی نیز به مانند بسیاری دیگر از بازی‌های لیگ، گزارشگر محلی به عنوان یار دوازدهم تیم ظاهر شد. گزارشگر مشهدی این بازی همچون گزارشگر تبریزی ماشین‌سازی در بازی‌ قبلی این تیم، طرفداری از تیم محبوب را به وضعیتی شدید بروز می‌داد و گاه همچون یک هوادار متعصب به داوری و قضاوت بازی اقدام می‌گرد.

پدیده با این تک امتیاز ۳۰ امتیاز شد و همچنان جایگاه خود را در صدر جدول حفظ کرد. این تیم منتظر نتیجه بازی تیم‌های دوم و سوم جدول یعنی سپاهان و پرسپولیس است که با ۲۹ و ۲۷ امتیاز تعقیب‌کننده آنهاست.

ماشین‌سازی نیز که آخرین بازی نیم‌فصل اول خود را انجام داد با ۱۴ امتیاز بار خود را بست و منتظر نتیجه دیگر بازی‌هاست تا جایگاه‌اش در پایان نیم‌فصل مشخص شود.

کد N2026948

وبگردی