آفتاب

اولین نبرد علی کریمی ها در لباس جدید

اولین نبرد علی کریمی ها در لباس جدید

دو چهره شاخص همنام فوتبال کشورمان امروز برابر هم قرار می‌گیرند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، استقلال امروز در هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ برتر در رشت میهمان سپیدرود است و تقابل علی کریمی به عنوان سرمربی این تیم مقابل آبی‌های تهرانی از نکات جالب این بازی خواهد بود.

اما جالب‌تر حضور بازیکن همنام سرمربی سپیدرود در ترکیب آبی‌هاست. علی کریمی، هافبک دفاعی استقلال که به خودی خود بازیکن شناخته‌ شده‌ای در فوتبال ما محسوب می‌شود و به واسطه چند سال حضور در سپاهان، لژیونر شدن و بازی در تیم ملی توانسته اسم و رسمی برای خود دست و پا کند شاید از نظر همنام بودن با یکی از بزرگترین اسطوره‌های تاریخ فوتبال کشورمان بدشانسی بزرگی داشته و همیشه نامش زیر سایه او قرار گرفته است.

این دو نفر در دوران بازی تنها در فصل سیزدهم مقابل هم قرار گرفتند. جایی که کریمی جوان تازه کارش را با سپاهان شروع کرده بود و کریمی بزرگتر سال آخر فوتبالش را در تراکتورسازی سپری می‌کرد و در بازی رفت با بیرون رفتن کریمی در دقیقه 89 از ترکیب تراکتور و ورود کریمی جوان در دقیقه 80 به ترکیب سپاهان 9 دقیقه مقابل هم بازی داشتند و در بازی برگشت هم هر دو 77 دقیقه در زمین بودند و برابر هم قرار گرفتند.

پس از آن کریمی سپاهان لژیونر شد و به دیناموزاگرب رفت و علی کریمی بزرگ هم با خداحافظی از فوتبال به جرگه مربیان پیوست.

فصل گذشته هم در شرایطی که کریمی سپاهان مصدوم بود کریمی بزرگ در مقطعی سرمربی نفت و در مقطعی دیگر سرمربی سپیدرود بود و هرگز به عنوان مربی - بازیکن هم مقابل هم قرار نگرفتند ولی این اتفاق امروز و در حالی که یکی هافبک دفاعی استقلال است و دیگری سرمربی نماینده رشت در لیگ برتر مقابل هم قرار خواهند گرفت.

در صورتی که شفر به هافبک تیمش میدان دهد تقابل این دو چهره در دو جایگاه مختلف هم می‌تواند جالب باشد.

کد N2026736

وبگردی