آفتاب
توسط قرارگاه جهادی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) انجام شد؛

بهره‌مندی اهالی روستاهای محروم تالش از آب شرب

بهره‌مندی اهالی روستاهای محروم تالش از آب شرب

مسئول قرارگاه جهادی خدمت‌ رسانی ستاد اجرائی فرمان حضرت امام(ره)‌ گفت: با کمک گروه‌های جهادی این قرارگاه،‌ پروژه آبرسانی به چند روستای دوررافتاده تالش اجرا و به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد ودود حیدری در حاشیه‌ی افتتاح و بهره‌برداری از پروژه‌های آب‌رسانی روستاهای محروم و دورافتاده‌ی تالش اظهار داشت: روستائیان اهل سنت چند روستای دور افتاده شهرستان تالش با همت و تلاش گروه‌های جهادی قرارگاه جهادی خدمت‌ رسانی ستاد اجرائی فرمان حضرت امام (ره) ‌ از نعمت آب شرب سالم برخوردار شدند.

وی خدمت رسانی به مناطق محروم و کم برخوردار را از اولویت‌های این نهاد خواند و افزود: کاهش مشکلات و معضلات مردم در حوزه‌های مختلف با تکیه بر توان گروه‌های جهادی از اولویت‌های اصلی این نهاد مردمی است.  

حیدری با بیان اینکه ساکنان این روستاها در گذشته جهت تأمین آب شرب سالم  با مشکلات فراوان مواجه بودند تصریح کرد:‌ با اقدام قرارگاه جهادی خدمت‌ رسانی ستاد اجرائی فرمان حضرت امام(ره) ‌ علاوه بر آبرسانی، از مهاجرت ساکنان روستاهای محروم نیز جلوگیری شد.

مسئول قرارگاه جهادی خدمت‌رسانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) با تأکید بر اینکه بیشتر اهالی و ساکنان این روستاها از برادران و خواهران اهل سنت هستند افزود: افتتاح پروژه‌ آبرسانی تحت عنوان هبه مقام معظم رهبری در اختیار مردم روستاهای محروم و کم‌برخوردار شهرستان تالش قرار گرفت و امیدواریم تا پایان امسال و با کمک گروه‌های جهادی شاهد افتتاح بسیاری از این طرح‌های عام‌المنفعه در سطح استان گیلان باشیم.

حیدری ضمن یادآوری مشکلات مردم برخی نقاط گیلان در تأمین آب شرب سالم گفت:‌ با استفاده از ظرفیت و توان عظیم گروه‌های جهادی می‌توان بسیاری از این مشکلات را در مناطق محروم گیلان برطرف کرد.

وی از افتتاح و بهره‌برداری ۶۳۷ طرح عام‌المنفعه توسط قرارگاه جهادی خدمت‌ رسانی ستاد اجرائی فرمان حضرت امام(ره) در ۶ ماهه نخست امسال خبر داد و افزود:‌ این طرح‌ها در حوزه‌هایی نظیر آبرسانی، ‌ پل سازی و مسکن ایتام، ‌ محرومان و معلولین مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

مسئول قرارگاه جهادی خدمت‌رسانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در پایان اجرای طرح‌هایی در حوزه رفع معضلات ناشی از آسیب‌های اجتماعی را از دیگر پروژه‌های این قرارگاه اعلام کرد و افزود:‌ حوزه‌های امداد و نجات، ‌ سلامت و درمان و اشتغالزایی از اولویت‌های  قرارگاه جهادی خدمت‌رسانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در حمایت و پشتیبانی از گروه‌های جهادی است.

کد N2025845

وبگردی