آفتاب

علی کریمی مقابل هواداران استقلال

علی کریمی مقابل هواداران استقلال

دو تیم سپیدرود رشت و استقلال از ساعت 16 روز جمعه در ورزشگاه سردار جنگل به مصاف یکدیگر می روند.

به گزارش خبرنگار آفتاب یاسمن آب روشن، بدون شک تقابل دو تیم در هفته پانزدهم لیگ برتر می تواند یک روز جذاب فوتبالی برای هواداران دو تیم و اهالی فوتبال رقم بزند.



تقابل پیشکسوتان و اسطوره های قرمز و آبی در قالب تیم و یا مربی همیشه دیدنی و هیجان انگیز بوده است و حالا رویارویی علی کریمی اسطوره باشگاه پرسپولیس در قالب مربی با شفر و هوادارانش می تواند عصر جمعه ی فوتبالی ها را بسازد.


در حال حاضر استقلال  با 21 امتیاز از 13 بازی در جایگاه پنجم  و سپیدرود رشت با کسب 10 امتیاز از 14 بازی در جایگاه پانزدهم جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارند.



سپیدرود در آخرین بازی خود مقابل نساجی به تساوی دو بر دو رسید و استقلال حریف خود، نفت مسجد سلیمان را با نتیجه ی دو بر یک شکست داد.


آمار و عملکرد استقلال در سه دیدار اخیر نشان می دهد تیم شفر از اوضاع نسبتاً خوبی برخوردار است و می تواند به گرفتن 3 امتیاز سریالی خود در دیدارهای اخیر ادامه دهد.



در آنطرف میدان هم علی کریمی تا حدودی توانسته است به یک ثبات کلی در تیمش برسد.


تیم تحت رهبری علی کریمی در پنج دیدار اخیر: 2برد، 2 باخت و یک تساوی در کارنامه خود ثبت کرده، هرچند که تیم علی کریمی به تلاش بیشتری برای حفظ جایگاه خود در لیگ برتر و جلوگیری از سقوط نیاز دارد.



هر دو تیم استقلال و سپیدرود به سه امتیاز بازی نیاز دارند تا با خیال راحت نیم فصل را به اتمام برسانند.




کد N2025589

وبگردی