آفتاب

حمایت هواداران بارسا از دشمن قسم خورده رئال مادرید

حمایت هواداران بارسا از دشمن قسم خورده رئال مادرید

آرتورو ویدال از وقتی به بارسلونا آمده روزهای متفاوتی را تجربه کرده و اهمیت و تاثیرگذاری‌اش در تیم به‌طور مداوم در حال تغییر است.

به گزارش ایلنا، او ابتدا دائما از سوی ارنستو والورده نادیده گرفته می‌شد و حالا بیشتر به‌خاطر مصدومیت‌ها جای خود را در ترکیب تیم پیدا کرده است. ویدال در بازی با ویارئال در ترکیب اصلی قرار گرفت و وقتی در نیمه دوم جای خود را به کارلس آلنا داد، تصمیم والورده با سوت و هوی هواداران حاضر در نوکمپ مواجه شد.

هواداران، ویدال را از یک جهت به‌خاطر اینکه دشمن قسم‌خورده رئال‌مادرید است دوست دارند و از طرف دیگر به‌خاطر سبک بازی جنگنده‌اش. آنها تعویض او مقابل اتلتیک بیلبائو را نپسندیدند و اینکه در دقیقه 87 بازی با تاتنهام به زمین آمد، با واکنش منفی این بازیکن شیلیایی روبه‌رو شد. ابراز ناراحتی او در شبکه‌های اجتماعی باعث تیره شدن رابطه‌اش با والورده شد. تغییر حالت با مصدومیت ایوان راکیتیچ پیش آمد و ویدال فرصتی پیدا کرد که از آن به‌خوبی بهره برد. او در بازی مقابل پی‌اس‌وی آیندهوون و ویارئال در ترکیب اصلی قرار گرفت اما حالا باید دید اینکه او نخستین بازیکن تعویضی تیم در بازی یکشنبه بود، واکنشی در پی خواهد داشت یا نه؟

کد N2024998

وبگردی