آفتاب

شرم در خانواده و نقش آن در بروز اعتیاد موضوع «کام شیرین» می‌شود

شرم در خانواده و نقش آن در بروز اعتیاد موضوع «کام شیرین» می‌شود

برنامه «کام شیرین» چهارشنبه 14 آذر ساعت 14:00 با حضور رضا ناظری به موضوع شرم در خانواده و نقش آن در بروز اعتیاد می‌پردازد.

به گزارش ایلنا، فصل چهارم برنامه «کام شیرین» با مشارکت ستاد مبارزه با مواد مخدر به موضوع اعتیاد در خانواده و اجتماع می‌پردازد و سعی شده در حوزه پیشگیری از اعتیاد به علل گرایش به این معضل و آسیب اجتماعی پرداخته شده و تلاش شود تا به وسیله مهارت آموزی و آگاهی رسانی در بستر خانواده در پیشگیری از این معضل گام‌هایی عملی برداشته شود.

«کام شیرین» در فصل سوم خود به موضوعات تحکیم خانواده و فضای مجازی می‌پرداخت. همچنین این برنامه در فصل دوم به فرزندآوری، والدگری و تحکیم خانواده نظر داشت و فصل اول آن نیز ازدواج و بحران‌های خانواده نظیر طلاق را به عنوان محور خود در نظر گرفته بود. مجید محمودی مظفر، امیر اسماعیل زیارتی، مژده منادی و رضا ناظری از جمله کارشناسانی هستند که در این برنامه حضور دارند.

بخشی از عوامل این مجموعه عبارتند از کارگردان بخش‌های نمایشی: حمید رضا غفار زاده، بازیگران: سیاوش ناظم، پدرام زمانی، یگانه معموریان، مهیار اسلامی، سعید بحرالعلوم، نساء فرهادی، تینا تقی پور  و نویسنده: محمد نداف.

 «کام شیرین» کاری است از گروه خانواده به تهیه کنندگی مرتضی یعقوبی و اجرای ثریا به ناکار که از یکشنبه تا چهارشنبه ساعت 14:00 روانه آنتن می‌شود و بازپخش آن ساعت 23:30 خواهد بود.

 

 

کد N2024544

وبگردی