آفتاب

شارژ 15 میلیاردی فدراسیون‌ها؛ بودجه‌ها بسته شد

شارژ 15 میلیاردی فدراسیون‌ها؛ بودجه‌ها بسته شد

به گفته معاون مدیریت و توسعه منابع وزارت ورزش مرحله جدید واریز بودجه به حساب فدراسیون‎ها با تخصیص ۱۵ میلیارد تومان همراه بود.

به گزارش ایلنا، ژاله فرامرزیان با بیان اینکه مرحله جدید واریز بودجه به حساب فدراسیون‌ها از طرف وزارت ورزش انجام شده است، گفت: « در این مرحله از تخصیص بودجه که اواخر هفته گذشته انجام شد، ۱۵ میلیارد تومان میان فدراسیون‌ها توزیع شد»

او ادامه داد: «با تخصیص این میزان بودجه، مجموع پرداختی به فدراسیون‌ها در سال جاری به ۸۲ درصد رسید. در واقع ما تا پایان سال باید ۱۸ درصد دیگر از بودجه مصوب امسال را میان فدراسیون‌ها توزیع کنیم که در تلاش هستیم به موقع این مهم انجام شود.»

معاونت مدیریت و توسعه منابع وزارت ورزش با بیان اینکه میزان پرداختی در همه فدراسیون‌ها یکسان نیست، توضیحاتش را اینطور کامل کرد: «در کل و در میان فدراسیون‌ها کمتر از ۷۸ درصد پرداختی نداریم، ضمن اینکه هستند فدراسیون‌هایی که تا به امروز نزدیک به صد درصد بودجه خود را دریافت کرده‌اند. دریافتی برخی از فدراسیون‌ها هم صد درصد شده است. در برخی از فدراسیون‌ها بودجه پیش بینی شده اولیه خیلی زیاد نبود اما رقم پرداختی به آنها قابل توجه است.»

به گفته ژاله فرامرزیان، در مجموع ۱۵۳ میلیارد تومان بودجه تخصیصی وزارت ورزش به فدراسیون‌ها در سال ۹۷ است، ضمن اینکه ۱۵ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان نیز به‌عنوان کمک‌های استانی در نظر گرفته شده است.

کد N2023859

وبگردی