آفتاب

قوای سپاه برای خدمت به مردم در اختیار شهرداری تهران است

قوای سپاه برای خدمت به مردم در اختیار شهرداری تهران است

همشهری آنلاین: فرمانده سپاه محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ تاکید کرد: امروز همه قوای سپاه و بسیج پایتخت برای خدمات رسانی هرچه بیشتر به مردم در اختیار شهرداری قراردارد.

به گزارش ایرنا سردار محمدرضا یزدی که در یکصد و چهارمین جلسه علنی شورای شهر تهران و مراسم ادای سوگند شهردار تهران حاضر شده بود خطاب به پیروز حناچی گفت: شما وارد عرصه ای شده اید که امروز توقع می‌رود به مردم خوب تهران، خدمت کنید.

وی اظهارداشت: سال گذشته با حضور محمد علی نجفی در شهرداری به ایشان گفتم که هر قدمی را که برای خدمت و عزت مردم تهران بردارید ما در آن قدم همراهتان هستیم و اگر در تهران با مشکلی روبه رو شدید حتما ما در صف مقدم رفع مشکل هستیم.

یزدی افزود: به سید محمد علی افشانی شهردار پیشین هم نه نگفتیم و درباره پیروز حناچی نیز اینگونه خواهد بود.

وی با بیان اینکه خوشحالیم که امروز در نقاط مختلف شهر تهران برای خدمت به مردم در عرصه‌های اجتماعی وارد شده ایم اظهارداشت: ورود سپاه و بسیج تهران در عرصه های مختلف برای محرومیت زدایی، جلوگیری از فقر مضاعف و نیز بروز آسیب های اجتماعی از جمله طلاق و اعتیاد است.

  • مجله چهره‌های دفاعی ایران | مجله نهادهای دفاعی ایران | مجله تجهیزات دفاعی ایران

فرمانده سپاه تهران بزرگ افزود: شهرداری تهران مطمئن باشد که ما همیشه برای خدمت به مردم پشتیبان آن هستیم.

فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) ادامه داد: سپاه سال گذشته ۱۰۰ اصله درخت را در زمین های اطراف تهران کاشت و این در حالی بود که کسی از ما نخواسته بود برای این امور وارد شویم.

وی گفت: در زمان سرما و برف سال گذشته هم که به مردم تهران فشار وارد شده و معابر یخ زده بود، فرزندان بسیجی تهران برای کمک رسانی وارد عرصه شدند.

یزدی افزود: از سال گذشته حدود ۵۰۹ منزل مردم نیازمند تهران و سه مدرسه بازسازی شده است.

وی بیان کرد: همچنین توانستیم با کمک مردم تهران ۱۲ هزار سبد کالا در اختیار نیازمندان قرار دهیم و به چهار هزار و ۱۰ نوعروس جهیزیه اهدا کنیم.

فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) راه‌اندازی اتاق ها و خانه های مشاوره در مراکز بسیج مساجد و بوستان های تهران به منظور جلوگیری از طلاق را از دیگر فعالیت‌های بسیج تهران برشمرد.

وی گفت: از سال گذشته تاکنون یکهزار پروژه عمرانی و غیرعمرانی برای محرومیت‌زدایی، کارآفرینی و در اجرای اقتصاد مقاومتی در تهران از سوی بسیج انجام شده است.

کد N2022805

وبگردی