آفتاب
سردار نقدی:

آمریکا به جای تهدید ایران آتش کالیفرنیا را خاموش کند

آمریکا به جای تهدید ایران آتش کالیفرنیا را خاموش کند

همشهری آنلاین: معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: آمریکا به جای تهدید به افکندن سایه جنگ بر سر ایران، آتش سوزی‌های اخیر جنگل‌های کالیفرنیا را خاموش کند.

به گزارش ایرنا سردار محمدرضا نقدی در همایش نکوداشت چهل سالگی انقلاب با موضوع تبیین دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی در گرگان اظهار داشت: در شرایطی که آمریکا به بن بست رسیده و از حل مشکلات پیش پا افتاده داخلی خود ناتوان است، ترامپ مدعی تغییر اقتصاد علمی این کشور است.

وی بیان کرد: آمریکا به جای روی آوردن به صنایع درجه یک و بزرگ، به سمت صنایع درجه چندم رفته و با این کار حاکمیت لیبرالیسم و دموکراسی را لگدمال کرده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: یکی از نمونه های عجز آمریکا ، ناتوانی در خاموش کردن آتش سوزی جنگل کالیفرنیا به عنوان یکی از شهرهای مهم و از جمله مراکز استراتژیک این کشور است.

سردار نقدی ادامه داد: حریق اول که چندی قبل رخ داد را بارش باران خاموش کرد اما آتش سوزی بعدی که هزاران نفر را بی خانمان و صدها نفر را ناپدید کرد همچنان ادامه دارد و آن ها هنوز موفق به مهار آن نشدند.

وی گفت: ترامپ چندی قبل مدعی شد که سایه جنگ آمریکا بر سر ایران است اما بهتر است آقای ترامپ این سایه را بردارد و آتش جنگل های کالیفرنیا را خاموش کند.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه به گرانی های اخیر در کشور اشاره کرد و گفت: دشمن می خواهد ما را با مسایل دم دستی مثل گرانی و پرونده های فساد سرگرم کند و این انقلاب با عظمت را از بین ببرد.

  • مجله چهره‌های دفاعی ایران | مجله نهادهای دفاعی ایران | مجله تجهیزات دفاعی ایران

سردار نقدی اظهار داشت: بر خلاف آنچه که عده ای در بوق و کرنا کرده و آن را فریاد می زنند، گرانی های اخیر کشور ارتباطی به انقلاب اسلامی ندارد.

وی گفت: مشکل اقتصادی فعلی و گرانی های اخیر کشور، ساده ‌ترین مشکل در تاریخ است که استفاده از ظرفیت های اقتصاد مقاومتی این نارسایی ها را از میان خواهد برد.

معاون سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: در کشور آزادی داریم اما گاهی ممکن است در رای دادن اشتباه کنیم که این اشکالات به معنای ایراد انقلاب نیست و نباید آن را به حساب جمهوری اسلامی نوشت.

وی افزود: ایران به برکت جمهوری اسلامی از کشوری که پیش از انقلاب وارد کننده تخم مرغ و شلنگ بود به یکی از قدرت های برتر منطقه و جهان تبدیل شده و پیشرفت های فراوانی در تولید علم، دانش و فناوری به دست آورده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: صعود ۷۹ پله ای در رشد شاخص های سلامت و بهداشت، واگذاری مسوولیت های مهم به بانوان، قرار گرفتن در میان ۱۰ کشور برتر فضانوردی جهان و افزایش چاپ کتاب از ۱۱ هزار عنوان در دوره پهلوی به ۱۰۷ هزار عنوان، فقط نمونه ای از پیشرفت های ایران در ۴۰ سال اخیر است.

سردار نقدی گفت: در میان انقلاب های جهان، هیچ انقلابی پایدارتر و استوارتر از نظام جمهوری اسلامی ایران نیست.

وی بیان کرد: ایران با سابقه روشن تاریخی، چند هزار سال اسیر شاهان، ستمگران و حکام دیکتاتور بود اما برخی ها به جنایت های شاهان افتخار کرده و از آنان به عنوان محور تاریخ ایران نام می برند.

کد N2022055

وبگردی