آفتاب
پیروزی سایپا برابر آرش ری؛

آشوبی: دیدار با سایپا برای تیم ما مفید بود/ امکانات‌مان صفر است

آشوبی: دیدار با سایپا برای تیم ما مفید بود/ امکانات‌مان صفر است

تیم فوتبال سایپا در دیداری تدارکاتی برابر تیم دسته سومی آرش ری به برتری پرگل دست پیدا کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، شاگردان علی دایی که در هفته چهاردهم رقابتهای لیگ برتر برابر استقلال خوزستان به تساوی یک به یک دست یافته بودند، امروز شنبه در دیداری تدارکاتی به مصاف تیم دسته سومی آرش ری رفتند که هدایت آن برعهده فرزاد آشوبی بازیکن پیشین استقلال، پرسپولیس و تیم ملی فوتبال ایران است.

آشوبی که تیمش در رقابتهای لیگ دسته سوم شرایط خوبی ندارد در این مورد به خبرنگار مهر گفت: هرچند تلاش کرده ایم نتایج خوبی در لیگ بگیریم اما متاسفانه امکانات مان در حد صفر است و صرفا به خاطر رفاقتی که با مدیر تیم داشتم مسئولیت قبول کردم.

وی ادامه داد: با همین بضاعتی که داشتیم تلاش کردیم نتایج خوبی بگیریم اما به هر حال برای موفقیت یک تیم ابزارهایی نیاز است که ما هیچکدام را در اختیار نداشتیم. 

بازیکن پیشین پرسپولیس و استقلال در مورد اینکه با این امکانات چطور راضی شدید هدایت این تیم را برعهده بگیرید گفت: برای من تجربه خیلی خوبی است که کارم را در مربیگری شروع کردم. تجربه بالایی کسب کردم و سختی زیادی هم کشیدم که می تواند در آینده کمک زیادی به من داشته باشد.

آشوبی در مورد بازی با سایپا هم گفت: برگزاری این دیدارها به بازیکنان ما که جوان و کم تجربه هستند کمک می کند که اعتماد به نفس شان بالا برود و پخته تر شوند. البته با تیم های دسته اول و لیگ برتر بازهم بازی خواهیم کرد تا شرایط مان بهتر شود.

کد N2021731

وبگردی