آفتاب

شیعی: سال گذشته هم 8 هفته نبردیم/ منتظریم تا نیم فصل از راه برسد

شیعی: سال گذشته هم 8 هفته نبردیم/ منتظریم تا نیم فصل از راه برسد

مدیرعامل باشگاه پیکان درباره شرایط تیمهای فوتبال و والیبال صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، محمود شیعی مدیرعامل باشگاه پیکان تهران در گفت و گو با برنامه رادیویی تهران ورزشی اظهار داشت:‌ متاسفانه 5 بازی است که شرایط برای ما چه به صورت فوتبالی و چه فنی دست به دست هم نداده و نتایج مورد نظر به دست نیامده است. با کادر محترم و هیئت مدیره جلسات متعددی داشتیم و به دنبال رفع بحران هستیم. تیم ما سرمایه خوبی دارد و باید از آن به نحو احسن استفاده کنیم.

وی در ادامه افزود: سال گذشته هم 8 هفته نبردیم اما عجله نکردیم و تیم را به ریل خود بازگرداندیم. امیدوارم که امسال هم این اتفاق رخ بدهد. با توجه به شناخت و پتانسیلی که در بازیکنان هست می دانم که اینطور می شود.  کادر فنی اعتقاد دارد بحث فوتبالی است و روی کارهای دفاعی باید بهتر شویم. خط دفاعی ما در دو فصل اخیر عملکرد خوبی داشته است. من فکر می کنم روی بحث تمرکز هم باید کار کنیم. وقتی 5 بازی می بازید روی مسائل روحی روانی هم مشکل ایجاد می شود. قابلیت های بالایی نزد بازیکنان ما وجود دارد و نباید به خاطر مسائل روئحی روانی از بین برود.

مدیرعامل پیکان همچنین بیان داشت: هنوز برنامه ای برای نیم فصل به ما نداده اند. منتظریم تا نیم فصل برسد و درباره نقاط ضعف و قوت تصمیم می گیریم و احساسی کار نخواهیم کرد. اگر اشتباهی برای ما در داوری باشد برای بقیه هم هست. شرایط داوری تاثیر مستقیم در نتایج ما نداشته و اشکال از خودمان است و باید آن را رفع کنیم.

وی درباره زمان برگزاری جلسه مجمع فدراسیون فوتبال گفت: آخرین جلسه هیئت رئیسه درباره ماده 60 آقای تاج صحبت شد و یک سوم حقوق اعضای هیئت رئیسه. اما در جلسات قبلی درباره مجمع صحبت شده بود که آذرماه مجمع باشد. البته در آن جلسه هنوز بحث بازنشسته ها مطرح نشده اسیت.

شیعی در پایان درباره عملکرد دو تیم والیبال پیکان گفت: تیم والیبال مردان ما با جوانان رشیدش خوب نتیجه می گیرد. انشالله با همین برنامه ریزی جلو می رود. تیم بانوان ما هم آمده و خوب در مقابل رقبای خود مثل ذوب آهن و نامی نوی اصفهان کار می کند. کار مشکلی پیش روی بانوان ما هست اما با بازی های خوبی که انجام می دهند ما را سربلند نگه دارند.

کد N2021454

وبگردی