آفتاب

ایران قهرمان فوتبال هفت نفره آسیا-اقیانوسیه و کریمی‌زاده آقای گل مسابقات شد

ایران قهرمان فوتبال هفت نفره آسیا-اقیانوسیه و کریمی‌زاده آقای گل مسابقات شد

همشهری آنلاین: رقابت‌های فوتبال هفت نفره قهرمانی آسیا- اقیانوسیه از روز شنبه (۳ آذر) به میزبانی جزیره کیش آغاز شد و روز پنجشنبه (۸ آذر) با معرفی تیم قهرمان به پایان ‌رسید.

در روز پنجم رقابت‌های فوتبال هفت نفره قهرمانی آسیا- اقیانوسیه در جزیره کیش، از ساعت ۱۸ روزچهارشنبه (۷ آذر) تیم‌های ایران و کره جنوبی برابر هم به میدان رفتند که در پایان تیم ایران با نتیجه ۸ بر ۱ به برتری رسید.

در این دیدار برای ایران عبدالرضا کریمی‌زاده (۴ گل)، ناصر اکبرپور (۳ گل) وبهنام آرندی گلزنی کردند.

دیدار رده‌بندی بین تیم‌های تایلند و اردن برگزار شد که اردن با کسب سه امتیاز این دیدار ۶ امتیازی شد و به مقام سوم دست یافت و تایلند با سه امتیاز در رده چهارم قرار گرفت. کره جنوبی تنها تیم بدون امتیاز این رقابت‌ها بود که در رده پنجم (آخر) قرار گرفت.

در دومین دیدار از روز ششم (پایانی) هم از ساعت ۱۸ روز پنجشنبه تیم‌های ایران و استرالیا برابر هم به میدان رفتند که در پایان تیم ایران با نتیجه ۷ بر ۰ به برتری رسید.

در این دیدار برای ایران عبدالرضاکریمی‌زاده، عباس ترابی (۲ گل)، رسول آتش‌افروز (۳ گل) و فرزاد مهری گلزنی کردند.

دو تیم نخست این مسابقات جواز حضور در رقابت‌های جهانی ۲۰۱۹ اسپانیا را کسب ‌کردند.

در پایان این رقابت‌ها کمیته برگزاری مسابقات سه بازیکن را به عنوان بهترین‌ها انتخاب کرد.

طبق اعلام کمیته برگزاری مسابقات، عبدالرضا کریمی‌زاده مهاجم ۳۷ ساله ایران با ۱۳ گل زده عنوان بهترین گلزن را از آن خود کرد و صاحب کفش طلا شد. در بخش بهترین بازیکن محمد دیابات از اردن و بهترین دروازبان کریستوفر یارای از استرالیا انتخاب شدند که در پایان مسابقات مورد تقدیر قرار گرفتند و به ترتیب صاحب توپ طلا و دستکش طلایی شدند.

کد N2021428

وبگردی