آفتاب

حمله اسرائیل به جنوب سوریه

حمله اسرائیل به جنوب سوریه

دفاع هوایی سوریه به مقابله با حمله جنگنده‌های اسرائیلی به جنوب سوریه پرداخت.

خبرآنلاین: اخباری مبنی بر حمله هواپیماهای جنگنده رژیم صهیونیستی به جنوب سوریه از دقایقی پیش در شبکه های اجتماعی منتشر شد که هنوز از منابع رسمی به جزئیات این حملات و مقابله سوریه اشاره ای نشده است.
با این حال تسنیم به نقل از شبکه خبری العربیه خبر داد که جنگنده‌های اسرائیلی منطقه الکسوه در جنوب سوریه را هدف قرار دادند. همچنین خبرگزاری سوریه نیز اعلام کرد که دفاع هوایی این کشور با حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به جنوب این کشور مقابله کرده است.
براساس گزارشی که خبرگزاری فارس نیز دقایقی پیش منتشرکرد، خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) لحظاتی پیش از حملات موشکی به جنوب دمشق خبر داد که پدافند موشکی این کشور به مقابله با این اهداف متجاوز پرداخته است.
این خبرگزاری گزارش داد که پدافند موشکی سوریه موفق شده است چند «هدف متجاوز» را در منطقه «الکسوة» واقع در جنوب دمشق، پایتخت سوریه رهگیری و سرنگون کند.
هنوز جزئیات بیشتری در این ارتباط مشخص نشده است.
در همین حال، شبکه سعودی العربیه به نقل از خبرنگار خود گزارش داد که منشأ حملات موشکی امشب به جنوب دمشق، رژیم صهیونیستی بوده است.
این در حالی است که تا لحظه تنظیم این خبر، ارتش سوریه در مورد منشأ حمله موشکی امشب خبری منتشر نکرده و رژیم صهیونیستی نیز همانند حملات سابق خود تا این لحظه سکوت کرده است.
در صورتی که این حمله کار رژیم صهیونیستی باشد، اولین حمله هوایی این رژیم بعد از تحویل سامانه پدافند موشک «اس ۳۰۰» روسی به دولت سوریه خواهد بود.
شبکه تلویزیونی الإخباریه سوریه از تداوم مقابله پدافند موشکی این کشور با اهداف متجاوز خبر می‌دهد
کد N2020627

وبگردی