آفتاب

اطلاعیه روابط عمومی جمعیت هلال احمر/ اخبار مربوط به زلزله را تنها از منابع رسمی پیگیری کنید

اطلاعیه روابط عمومی جمعیت هلال احمر/ اخبار مربوط به زلزله را تنها از منابع رسمی پیگیری کنید

اطلاعیه روابط عمومی جمعیت هلال احمر در اطلاعیه‌ای با تاکید بر لزوم حفظ آرامش در جامعه از مردم خواست که اخبار مربوط به زلزله را تنها از منابع رسمی پیگیری کنند.

به گزارش ایلنا جمعیت هلال احمر در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با توجه به وقوع زلزله ۶.۳ ریشتری در کرمانشاه، روابط عمومی جمعیت هلال احمر در اطلاعیه ای ضمن تاکید بر لزوم حفظ آرامش و خونسردی، از هموطنان خواست به شایعات توجه نکرده و اخبار را تنها از منابع رسمی پیگیری کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر؛ در این اطلاعیه با اشاره به لزوم حفظ آرامش و خونسردی در مواجهه با زلزله، تاکید شده است که تیم های ارزیاب هلال احمر شامل۱۸ تیم ارزیاب از کرمانشاه، ٨ تیم آنست و ٨ تیم آوار از استانهای لرستان، کردستان، همدان و ایلام به منظور برآورد میزان خسارات احتمالی در روستاهای منطقه زلزله زده حضور دارند.

 با توجه به وقوع زلزله در کرمانشاه بالگردهای هلال‌احمر در استان کرمانشاه و استان‌های همجوار  و همچنین تیم‌های استان‌های معین به حالت آماده‌باش در آمدند تا در صورت نیاز برای امدادرسانی در نخستین ساعات روز اقدام کنند.

 بنابراین از مردم درخواست می‌شود ضمن خودداری از سفر و یا تردد در مناطق زلزله زده، اخبار را تنها از منابع رسمی پیگیری کنند و از دامن زدن به شایعات و بازنشر اخبار بدون منبع موثق خودداری کرده تا آرامش روانی به جامعه بازگردد.

 

کد N2016963

وبگردی