آفتاب

سامانتل، ارائه خدمات تلفن همراه در حوزه های گوناگون

سامانتل، ارائه خدمات تلفن همراه در حوزه های گوناگون

سامانتل بسته‌های گیگز را با حجم اینترنت بالا و قیمت مناسب ، ویژه مشترکین پرمصرف خود ارائه کرد.

سامانتل بسته‌های گیگز را با حجم اینترنت بالا و قیمت مناسب ، ویژه مشترکین پرمصرف خود ارائه کرد.

به نظر می سد این اقدام سامانتل در راستای احترام به مشترکین فعلی و جذب مشترک جدید صورت گرفته باشد.
این طرح که امکان فعال‌سازی آن برای تمامی مشترکین سامانتل فراهم‌شده است، از زمان ارائه آن تا پایان آذرماه 97، مصادف با شب یلدا قابل خریداری و فعال‌سازی است و به مدت 120 روز مهلت استفاده آن می‌باشد. مشترکین سامانتل می‌توانند این بسته‌ها را در حجم‌های 90، 150 و 210 گیگابایت باقیمت‌های 95، 130 و 160 هزار تومان تهیه نمایند.

مطالب پیش رو  باکمی جستجو در اینترنت به‌دست‌آمده است:
سامانتل اولین اپراتور نسل جدید ارتباطات همراه (MVNO) در مرحله اول ورود به بازار، سیم‌کارت‌های دائمی خود را با رندترین پیش‌شماره (099999) و سیم‌کارت‌های اعتباری خود را با پیش‌شماره (099998) به متقاضیان عرضه نموده است.

تکرار 5 عدد 9 در ابتدای شماره‌های سامانتل، خود باعث شده تا با تمامی تعاریف بازار تلفن همراه کشور، تمام شماره‌های سامانتل در گروه شماره‌های مرغوب و رند قرار گیرد.
در حال حاضر قیمت‌های پایه  سیم‌کارت‌های سامانتل مطابق مصوبات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی مبلغ 1668000 ریال برای سیم‌کارت دائمی و 218000 ریال برای سیم‌کارت اعتباری می‌باشد.

سامانتل با بهره‌مندی از نسل جدید سیم‌کارت‌های هوشمند تلفن همراه به ارایه خدمات اینترنت پرسرعت G3، G4و G4.5 پرداخته است.




به نظر می‌رسد قیمت سیم‌کارت‌های اعتباری سامانتل طوری تعیین‌شده است که تمامی افراد جامعه از امکان برخورداری سیم‌کارتی با شماره رند بهره‌مند شوند.

نکته حائز اهمیت برای خریداران این است که  تمامی سیم‌کارت‌های دائمی سامانتل شامل بسته آغازین (999 دقیقه مکالمه درون شبکه، 10 گیگابایت دیتا، 999 عدد پیامک درون شبکه) و تمامی سیم‌کارت‌های اعتباری سامانتل دارای بسته آغازین (999 دقیقه مکالمه درون شبکه، 5 گیگابایت دیتا، 999 عدد پیامک درون شبکه) است که به مدت یک ماه پس از فعال‌سازی قابل‌استفاده است.
یکی دیگر از ویژگی‌های این شرکت عرضه بسته‌های متنوع اینترنت‌ پرسرعت و بسته‌های ترکیبی  بانام بسته نبسته با توجه به سلیقه و نیاز مشترکین از دیگر خدمات سامانتل به شمار می‌آید. مشترکین سامانتل به‌تناسب نیازهای ارتباطی خود (اینترنت، مکالمه درون شبکه، مکالمه برون شبکه، پیامک) می‌توانند بسته ترکیبی دلخواه خود را بسازند و با استفاده از بسته‌ها هزینه ارتباطات خود را مدیریت کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر به پرتال سامانتل به نشانیwww.samantel.ir  مراجعه و یا با شماره 87640-021ارتباط برقرار کنید.


کد N2016216

وبگردی