آفتاب

ایران مانع رسیدن اسرائیل و هم پیمانانش به اهدافشان شده است

ایران مانع رسیدن اسرائیل و هم پیمانانش به اهدافشان شده است

نخست وزیر پیشین عراق خاطر نشان کرد: برخی کشور‌ها به دنبال عادی سازی روابط با اسرائیل هستند که نشان دهنده خطر بزرگی است.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا ، نوری المالکی با بیان این که باید در کنار هم تلاش کنیم تا در راه خدا باشیم، چرا که راه خداوند مستقیم است، گفت: ما دو راه بیشتر نداریم؛ نخست متوسل شدن به خدا و مهم‌ترین مسئله امت اسلامی که همان فلسطین است را مورد توجه قرار دهیم و راه دوم اینکه فلسطین را فراموش کرده که در این صورت دنیای خود را از دست می‌دهیم.

نخست وزیر پیشین عراق افزود: آنچه امروز شاهدیم این است که برخی کشور‌ها به دنبال عادی‌سازی روابط با اسرائیل هستند که نشان‌دهنده خطر بزرگی است.

وی تاکید کرد: استعمار غربی تلاش می‌کرد موجودیتی دیگر در جهان اسلام ایجاد کند، برای اینکه مسلمانان را در محاصره قرار دهد.

المالکی ادامه داد: اکنون شاهد مشکلاتی در کشورهایی مانند عراق، سوریه، یمن، فلسطین و لبنان هستیم که عامل اصلی آن تروریسم صهیونیستی است.

وی خاطرنشان کرد: چیزی که ما به دنبال آن هستیم، مقاومت است، در حالی که محور سلطه وارد جهان اسلام شده و شهرک‌سازی می‌کند. تروریسم و سلطه به دنبال از بین بردن مقاومت هستند.

نخست وزیر پیشین عراق خاطرنشان کرد: شاهد آن هستیم که اسرائیل و هم پیمانانش به جمهوری اسلامی ایران کینه می‌ورزند، زیرا ایران مانع رسیدن آن‌ها به اهدافشان شده است.

 

کد N2016152

وبگردی