آفتاب

برانکو: بازی با تراکتورسازی یک دربی برای ماست / به حرکت حسینی و شجاعی افتخار می‌کنم

برانکو: بازی با تراکتورسازی یک دربی برای ماست / به حرکت حسینی و شجاعی افتخار می‌کنم

سرمربی پرسپولیس در مورد تقابل حساس تیمش مقابل تراکتورسازی صحبت کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از دیدار پرسپولیس مقابل تراکتورسازی اظهار داشت: قبل از هرچیز خدمت همه، تعداد حضور شما نشان از اهمیت این دیدار دارد و در کنار احترام به تمام باشگاه‌ها باید بگویم که ما 3 دربی بزرگ داریم. مقابل استقلال تهران، مقابل سپاهان و مقابل تراکتورسازی. البته خوشحال هستیم بابت این بازی‌ها چون به خاطر این بازی‌ها و همین هواداران فوتبال زیباست و به آن پرداخته می‌شود. 

وی افزود: تراکتورسازی با هیجان زیادی که در تبریز وجود دارد به تهران آمده و دیدید که بازی با سپیدرود با 70 هزار هوادار ورزشگاه را پر کرده بودند و آنها هم هواداران خود را دارند. هواداران دو تیم برای بازی می‌آیند و فرقی نمی‌کند حریف چه تیمی است. در انتظار یک جو زیبا در ورزشگاه هستیم و بازی تحت فشار بالایی خواهد بود و طبیعی است که تراکتورسازی هم به خاطر نتایج خوب اخیر خود وضعیتی شبیه به ما دارد. طبیعی است نباید همه چیز بر وفق مراد آنها باشد چرا که 7 بازیکن جدید داشتند که فرصت لازم بود که جا بیاید. 2 مهاجم خارجی و 3 کاپیتان تیم ملی. اینها همه تضمین دهنده یک نمایش جالب ورزشی خواهد بود. 

سرمربی پرسپولیس اضافه کرد: در مورد تیم خودمان باید بگویم آماده هستیم و بشار هم در تمرین حاضر شد و به جز انصاری و ماهینی تمام بازیکنان را در اختیار داریم. آنچه از لحاظ بازیکنانم مرا خوشحال می‌کند این است که همه از کیفیت خودشان آگاهی دارند و همین یک انگیزه مضاعف برای بهتر بودن ماست و بعد از بازی‌های آسیایی تمرکز ما روی لیگ است.

وی در مورد تاکتیک لازم در این بازی گفت: ما نشان دادیم بهترین خط دفاعی را داریم. هم در لیگ و هم در لیگ قهرمانان این را ثابت کردیم و نگرانی از این بازی نداریم. کاشیما به ما گل زد بدون اینکه موقعیتی داشته باشد. پیکان هم به همین ترتیب بود. اگر اینجور موقعیت‌ها پیش نیاید همه مسابقات صفر - صفر می‌شود و به خاطر همین فوتبال جالب می‌شود.

برانکو در مورد جریمه شدن بیرانوند در آستانه این بازی عنوان کرد: برای چه بیرانوند جریمه شده است؟ چون خوب دروازه‌بانی کرده است؟ من فکر می‌کنم به این خاطر جریمه شده باشد. این مسائل نمی‌تواند ما را به هم بریزد و اگر عادی بود وضعیت باید با سپاهان بازی می‌کردیم.

سرمربی پرسپولیس در مورد پیشنهاد جونبورک موتورز هم گفت: من اول فصل هم پیشنهاد جدی داشتم و این را گفته بودم ولی من و کادرفنی تصمیم گرفتیم بمانیم چون در موقعیت حساسی بودیم و نخواستیم باشگاه را تنها بگذاریم. ما خواستیم بجنگیم و جنگیدیم. در حال حاضر هم پیشنهاد دارم و هم از خاور میانه است و هم از شرق آسیا.

وی در مورد وضعیت بشار رسن گفت: او امروز تمرین کرد و آماده بازی است.

در ادامه پندار خمارلو، مدیر رسانه‌ای پرسپولیس در مورد شیوه قرعه‌کشی لیگ قهرمانان آسیا گفت: فینال به صورت دو بازی است و ساختار مشترک دارد و به این صورت است که اگر یک تیم از غرب و یک تیم از شرق باشد بازی رفت غرب و برگشت شرق خواهد بود. ساختار قرعه‌کشی امسال متفاوت بود و اعلام شده بود. 4 گروه غرب و 4 گروه شرق وجود دارد که به آن صورت قرعه‌کشی انجام نمی‌شود. یک سری کشورها 3+1 هستند که تیم‌ها را در گروه‌ها چیدند تا تیم‌های یک کشور در یک گروه نیافتند. اینکه چرا یک گروه 2 پلی آف دارد و یک گروه ندارد به خاطر چینش تیم‌های عربستانی و قطری هستند که ممکن بود در یک گروه بیافتند برای همین AFC مجبور بود این چیدمان را انجام دهد. 

برانکو در مورد پست اینستاگرامی شجاعی و حسینی در مورد بیرون کشیدن تیم در صورت توهین از روی سکوها گفت: ورزش، ورزش است. نه اینکه موافق باشم. بلکه لذت بردم از کار سید جلال حسینی و شجاعی. هر دوی اینها نشان دادند بازیکنان بزرگی هستند و با رفتارشان نشان دادند دنبال بازی جوانمردانه هستند و باید افتخار کرد. مقابل کاشیما به کل آسیا و دنیا نشان دادیم که چطور باید تشویق کرد و چطور باید هواداری کرد و چطور باید رفتار کرد. فردا هم انتظار دارم همینطور باشد. هر بازیکنی باید برای تیم خود حداکثر توانش را بگذارد و طبیعتاً هرکدام از ما به دنبال برد هستیم.

 

کد N2016113

وبگردی