آفتاب

انتخاب افراد غیربومی، سیاست وزارت کشور برای معرفی استانداران

انتخاب افراد غیربومی، سیاست وزارت کشور برای معرفی استانداران

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت کشور گفت: بر اساس ارزیابی‌های وزارت کشور نسبت به جا به جایی نیروها اقدام می شود و مهمترین شاخص در انتخاب مدیران، امانت داری و تخصص و نیز شاخص‌های علمی و تجربی است.

به گزارش ایسنا، جواد ناصریان امروز در سفر به استان کرمان و دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان اظهارداشت: سیاست وزارت کشور برای معرفی استانداران، انتخاب از بین افراد غیر بومی است اما به لحاظ بافت اقتصادی و فرهنگی استان کرمان، نگاه دولت این بوده که فردی آشنا به استان انتخاب شود و برخلاف تمامی انتصابات در سال‌های اخیر در سایر استان ها، استاندار کرمان فردی بومی بوده است.

وی تاکید کرد: استاندار سابق کرمان به اصرار خود از مجموعه جدا شدند و امیدواریم در تمامی مراحل زندگی خود موفق باشند و دکتر فدائی نیز از افراد بومی و متخصص هستند که قبول مسئولیت کرده‌اند و امیدواریم که بتوانند دین خود را به نظام، مردم و انقلاب ادا کنند.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت کشور با اشاره به اینکه تنش‌های سیاسی مانع توسعه می شوند، گفت: در زمان مدیریت رزم حسینی با ایده مثلث توسعه اقتصادی آرامش بسیار خوبی برای حضور سرمایه گذاران فراهم شد.

وی با بیان اینکه با درایت رزم حسینی آمارهای اقتصادی استان کرمان نیز پیشرفت بسیار خوبی داشته و حجم فعالیت‌ها نشان دهنده آرامش و همدلی موجود در مجموعه استان کرمان است، افزود: با تحقق همدلی و همکاری، مانع تراشی ها و دعواهای سیاسی ایجاد نشده و زمینه توسعه هر چه بیشتر فراهم می شود.

[p]ناصریان با اشاره به اینکه برخی از بخش های کشور عقب ماندگی تاریخی دارد و الان باید مشکلات مردم را درک کرده و برای حل آنها با تدبیر اقدام کرد، خاطرنشان کرد: مسیر خدمت همواره ادامه دارد و با وجود تحریم ها و شرایط روز، ممکن است اولویت ها تغییراتی کرده باشد.

[p]
انتهای پیام

کد N2014537

وبگردی