آفتاب
بازگشت ستاره تمام‎نشدنی؛

مدیر ورزشی میلان: «زلاتان» به تیم ما بسیار نزدیک است

مدیر ورزشی میلان: «زلاتان» به تیم ما بسیار نزدیک است

میلان تصمیم دارد با پیشنهادی ۲ میلیون یورویی تنها برای مدت ۶ ماه، زلاتان را متقاعد به ترک لیگ آمریکا و پیوستن به این تیم کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، زلاتان ایبراهیموویچ ستاره سوئدی دنیای فوتبال که سابقه بازی در تیم‌های بزرگ زیادی را دارد و در حال حاضر در لیگ آمریکا است، این شانس را دارد که دوباره به سطح اول فوتبال دنیا در اروپا و تیم مطرح میلان بازگردد.

گاتزتا دلواسپرت روزنامه معتبر ایتالیایی مدعی شده لئوناردو، مدیر ورزشی میلان تلاش زیادی کرده و اخیرا هم در حال مذاکره با سران لوس آنجلس گلکسی برای انتقال این بازیکن از آمریکا به ایتالیا و تیمشان است.

پیشنهاد میلان به اندازه‌ای وسوسه‌کننده است که شاید زلاتان را برای بازی در این تیم متقاعد کند. آن‌ها می‌خواهند برای مدت ۶ ماه مبلغ ۲ میلیون یورو به او بدهند. تنها نکته این است که میلان می‌خواهد این امکان را داشته باشد تا در صورت رضایت از او قراردادش را برای مدت یک سال دیگر هم تمدید کند. از آنجایی که زلاتان سال‌های آخر بازی کردنش را گذرانده و می‌توان گفت برای بازنشستگی به آمریکا رفته است، شاید قسمت دوم پیشنهاد میلان کمی برای او نامناسب باشد.

با این حال لئوناردو، مدیر ورزشی میلان، در گفتگو با اسکای اسپرتس در این باره این چنین گفته است: ایبراهیموویچ به میلان بسیار نزدیک است. این یک واقعیت است. زمانش هنوز نرسیده که آمدنش را قطعی اعلام کنیم، ما این موضوع فراتر از یک ایده است. زلاتان توانایی‌های خاصی دارد، جنگجو است و درون و بیرون ورزشگاه به همه انگیزه می‌دهد.

کد N2013963

وبگردی