آفتاب

هفته نهم لیگ برتر والیبال مردان؛ دوئل های جدولی

هفته نهم لیگ برتر والیبال مردان؛ دوئل های جدولی

هفته نهم رقابت های لیگ برتر والیبال ایران روز چهارشنبه در شهرهای مختلف کشور برگزار می شود.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، هفته هشتم رقابت های لیگ برتر والیبال با صدرنشینی شهرداری ورامین به پایان رسید و حالا در این هفته رقابت ها جذاب تر از هفته قبل برگزار می شود.

صدرنشین لیگ برتر در این هفته از مسابقات میزبان تیم والیبال سایپا خواهد بود که پیش از این روند صدرنشینی پیکان را پایان داد و حالا جدال جذابی با تیم صدرنشین لیگ برتر خواهد داشت.

خاتم اردکان بعد از برد شیرین برابر شهرداری گنبد، این بار میزبان شهرداری ارومیه است و تلاش می کند تا باز هم خود را به رتبه های بالای جدول نزدیک کند تا همچنان در جمع مدعیان لیگ برتر حضور داشته باشد.

شهروند اراک بعد از برد میلیمتری در خارج از خانه برابر تیم شهرداری ارومیه در هفته گذشته، این هفته میزبان عقاب نهاجا خواهد بود. هر دو تیم در این دیدار برای ارتقا جایگاه خود انگیزه های فوق العاده ای دارند.

اما این هفته از مسابقات باز هم شاهد برگزاری دیدارهای جذاب خواهد بود. پیکان در این هفته از مسابقات میزبان کاله آمل است تا تیم های چهارم و ششم به مصاف یکدیگر بروند.

شهرداری تبریز و فولادسیرجان در این هفته دیگر دیدار مهم جدول را برگزار می کنند. این دو تیم همسایه در جدول تا به امروز دو برد کسب کردند و هر دو تلاش می کنند تا از رده های انتهای جدول دور شوند.

آخرین دیدار این هفته در شهر ارومیه برگزار خواهد شد و تیم جوان دورنا میزبان پیام خراسان است. پیام در هفته های گذشته خود را به رده سوم جدول رسانده و روند بسیار خوبی دارد اما دورنا نیز مطمئنا حریف آسانی برای این تیم نخواهد بود.

کد N2013777

وبگردی