آفتاب
معاون هماهنگ‌کننده ارتش خبر داد:

رونمایی از آخرین دستاوردهای دفاعی در آینده‌ای نزدیک

رونمایی از آخرین دستاوردهای دفاعی در آینده‌ای نزدیک

همشهری آنلاین: معاون هناهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: در آینده‌ای نزدیک ناوشکن و زیردریایی به آب انداخته می‌شود و در حوزه‌های پدافند هوایی، نیروی زمینی و نیروی هوایی نیز رونمایی خواهیم داشت.

به گزارش ایرنا، امیر دریادار حبیب الله سیاری در حاشیه افتتاح دانشکده دندانپزشکی ارتش در مجموعه میثاق ارتش در تهران در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: ما در آستانه ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی اقداماتی انجام می دهیم که دشمن فکر نکند، با تبلیغات و جنگ روانی می تواند مقابل پیشرفت جمهوری اسلامی مانع ایجاد کند.

وی افزود: در حوزه تجهیزات ما امروز به جایی رسیدیم که توانمندی تولید و تجهیز تمام تجهیزات دفاعی خود را داریم.

رییس ستاد ارتش با بیان اینکه در آینده نزدیک ناوشکن و زیر دریایی الحاق می کنیم، بیان کرد: در حوزه های قرارگاه پدافند هوایی، نیروی زمینی و نیروی هوایی نیز رونمایی از تجهیزات خواهیم داشت.

امیر سیاری تاکید کرد: امروز به جایی رسیده ایم ‌که بگوییم با وجود همه تحریم ها انقلاب اسلامی می تواند به دهان دشمن بزند و مردم ‌بدانند که ما با تمام این مشکلات به اینجا رسیده ایم.

  • مجله چهره‌های دفاعی ایران | مجله نهادهای دفاعی ایران | مجله تجهیزات دفاعی ایران

وی درخصوص مجتمع تازه افتتاح شده دانشکده دندانپزشکی ارتش نیز گفت: زیر بنای کل این مجموعه ۱۰ هزار متر مربع است که در چند طبقه ساخته شده و مجهز به کارگاه های آموزشی و درمانی و کلاس برای دانشجویان است.

معاون هماهنگ کننده ارتش ادامه داد: افتتاح این دانشکده یک حرکت بزرگ عملی است یعنی ما به جایی رسیدیم که از نظر آموزشی در ابعاد مختلف نظامی و علمی نیازی به دیگران نداریم.

دریادار سیاری افزود: این حرکت کاری بزرگ و ارزنده است برای اینکه بتوانیم خدمات مناسبی را در حوزه دندانپزشکی برای کارکنان و خانواده های ارتش و نیروهای مسلح ارائه دهیم.

وی گفت: امکانات و سرمایه خوبی پای کار آمده و دستگاه‌ها و تجهیزات مناسب و به روزی در این مجموعه تهیه شده است تا بتوانیم خدماتی را ارائه دهیم که هم نیروهای مسلح و هم مردم شریف کشورمان از آن استفاده کنند.

معاون هماهنگ کننده یادآور شد: زیربنای کل این مجموعه ۱۰ هزار متر مربع است که در چند طبقه ساخته شده و مجهز به کارگاه‌های آموزشی، درمانی و کلاس برای دانشجویان است.

امیر سیاری اعلام کرد: صددرصد تجهیزاتی که در داخل این مجموعه ارائه شده، تولید داخل است و این بیانگر توانمندی است چون ما دیگر برای دریافت تجهیزات نگاه به بیرون نداریم.

به گفته وی، خدمات این مجموعه برای اقشار مختلف مردم و همه دفترچه‌های بیمه امکانپذیر است.

معاون هماهنگ کننده ارتش تصریح کرد: ما مسائل مربوط به بودجه و اعتبارات را پیگیری می‌کنیم و به همین خاطر خدمت آقای نوبخت رییس سازمان برنامه و بودجه رسیدیم و میزان اعتبارات مصوب را کنترل کردیم و هماهنگ کردیم که‌ بتوانیم‌ کمبودها و کسری‌ها را رفع کنیم.

کد N2013652

وبگردی