آفتاب

روز شلوغ آسیایی ها | از رقبای آسان ژاپن و استرالیا تا رویارویی اصلی ترین رقیب تیم ملی با حریف شکست خورده

روز شلوغ آسیایی ها | از رقبای آسان ژاپن و استرالیا تا رویارویی اصلی ترین رقیب تیم ملی با حریف شکست خورده

تیم ملی عراق باید با بولیوی دیدار دوستانه داشته باشد.

به گزارش ایلنا، امروز و امشب در نقاط مختلف جهان بازی های دوستانه ملی زیادی به انجام می رسد و در این بین تیمهای آسیایی به واسطه حضور قدرتمندانه در جام ملت های آسیا نقش پررنگی در این مسابقات دارند.

تیم ملی ایران از ساعت 18 امروز در دوحه باید به مصاف تیم ملی ونزوئلا برود. شاگردان کی روش برای دومین بار طی یک سال اخیر رو در روی نماینده آمریکای جنوبی قرار می گیرند.

استرالیا از ساعت12 به مصاف لبنان رفته است. شاگردان گراهام آرنولد چند روز قبل در خانه با کره جنوبی به تساوی 1-1 رسیده بودند. کره هم باید در خانه ازبکستان به میدان برود. ازبک ها با هکتور کوپر به دنبال اولین برد هستند. 

ژاپن از ساعت 13:50 دقیقه رو در روی قرقیزستان قرار می گیرد. دیداری اسان برای شاگردان موریاسو در آستانه جام ملت های آسیا. امارات میزبان هم مقابل یمن صف آرایی می کند. امارات چند روز قبل مقابل بولیوی بدون گل مساوی کرد و یمن هم که با ایران در یک گروه قرار دارد با نتیجه 1-0 به عربستان باخت.

عراق که با ایران در گروه چهار هست باید به مصاف رقیب ماه قبل ما یعنی بولیوی برود. بولیوی به جز تیم ملی ایران مقابل هیچ یک از تیمهای آسیایی در این یک سال شکست نخورده است. کویت هم باید با سوریه پیکار کند. این دیدار هم حساسیت های جالبی را می تواند داشته باشد.

کد N2013299

وبگردی