آفتاب

نخستین همایش فعالان فضای مجازی بسیج برگزار می شود

نخستین همایش فعالان فضای مجازی بسیج برگزار می شود

نخستین همایش فعالان فضای مجازی بسیج در قالب رویداد ۴۸ ساعته فناوری اطلاعات، نمایشگاه محصولات دیجیتال و همایش علمی فعالان فضای مجازی برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، مسلم معین، رئیس سازمان فضای مجازی بسیج با اشاره به برگزاری نخستین همایش فعالان فضای مجازی بسیج در روزهای هشتم، نهم و دهم آذرماه گفت: در رویداد رقابتی که از ساعت نه صبح روز هشتم آذرماه آغاز شده و تا ساعت نه صبح روز دهم آذرماه ادامه دارد، ۹۶ تیم از ۳۲ استان در سه رشته اپلیکیشن، گیم و انیمیشن به صورت ۴۸ ساعته در سالن ورزشی «پنج آذر» با یکدیگر رقابت می کنند و سه تیم منتخب هیات داوران در مراسم اختتامیه تجلیل خواهند شد.

وی اظهار داشت: افتتاحیه این رویداد با سخنرانی سردار غیب پرور فرماندهی سازمان بسیج مستضعفین آغاز خواهد شد و موضوع اصلی رقابت تیم ها در تولید محتوا اعلام خواهد شد. در این رویداد از هر استان یک تیم تولید کننده اپلیکیشن، یک تیم تولیدکننده گیم و یک تیم انیمیشن ساز از فعالان فضای مجازی بسیج حضور خواهند داشت.

معین گفت: همایش عملی فعالان فضای مجازی بسیج با حضور بیش از ۸۰۰ نفر از ۳۲ استان کشور به همراه شرکت کنندگان در رویداد، از ساعت ۱۴ روز دهم آذرماه تا ساعت ۱۷:۳۰ در سالن بصیرت لانه جاسوسی با محوریت سخنرانی آموزشی کارشناسان حوزه فضای مجازی برگزار خواهد شد.

وی افزود: مراسم اختتامیه همایش از ساعت ۱۶:۳۰ الی ۲۱:۳۰ در سالن بصیرت لانه جاسوسی برگزار شده و شامل تقدیر از ۹ تیم برگزیده رویداد در سه رشته اپ، گیم و انیمیشن، تقدیر از فعالان برگزیده سال ۱۳۹۷ سازمان فضای مجازی بسیج، تقدیر از خانواده دوتن از شهدای گرانقدر انقلاب و همچنین سخنرانی دوتن از مسئولان بلندپایه کشوری و لشکری خواهد بود. در این مراسم میهمانان ویژه ای از مسئولان حوزه فضای مجازی و حوزه فرهنگی کشور حضور خواهند دشت.

معین تاکید کرد: همچنین نمایشگاه دستاوردهای  بسیج در عرصه فضای مجازی در روز دهم آذرماه همزمان با برگزاری همایش علمی فعالان فضای مجازی بسیج و همایش اختتامیه از ساعت ۱۵ الی ۲۱  در محل ورودی سالن بصیرت لانه جاسوسی برپا خواهد شد.

کد N2013247

وبگردی