آفتاب

بهره‌گیری بنیاد مستضعفان از فناوری‌های بومی‌شده‌ جهاددانشگاهی

بهره‌گیری بنیاد مستضعفان از فناوری‌های بومی‌شده‌ جهاددانشگاهی

رییس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی در دیدار با رییس جهاددانشگاهی، استفاده از فناوری‌های بومی‌شده‌ جهاددانشگاهی در اجرای پروژه‌های بنیاد را خواستار شد.

به گزارش ایسنا، دکتر حمیدرضا طیبی، رییس جهاددانشگاهی در دیدار با مهندس محمد سعیدی‌کیا بیان کرد: جهاددانشگاهی از همه‌توانمندی‌های فناورانه‌ خود برای همکاری با بنیاد مستضعفان استفاده می‌کند.

وی با اشاره به توانمندی فناورانه‌این نهاد در حوزه‌ نفت و گاز، صنعت و معدن، کشاورزی و مواد غذایی، گفت: ما خواستار استفاده از ظرفیت‌های فناورانه جهاددانشگاهی در شرکت‌های زیرمجموعه‌ بنیاد مستضعفان هستیم.

در ادامه، مهندس سعیدی‌کیا نیز بر ضرورت همکاری با جهاددانشگاهی تاکید و اظهار کرد: از معاونان و مدیران ارشد بنیاد درخواست می‌کنم تا با مجموعه‌های جهاددانشگاهی همکاری کامل داشته و در پروژه‌های بنیاد از فناوری‌های بومی‌شده‌جهاددانشگاهی استفاده کنند.

همچنین در این دیدار به توانمندی فناورانه جهاددانشگاهی در حوزه‌های بالادستی صنعت نفت، اصلاح نژاد دام با فناوری روز دنیا، طراحی و ساخت تور و سبد پرورش ماهی در دریا، بذرهای هیبریدی و صنایع  غذایی اشاره شد و مدیران ارشد بنیاد نیز ضمن استقبال از همکاری با جهاددانشگاهی، اعلام آمادگی کردند تا فناوری‌های بومی‌شده‌ این نهاد را برای توسعه‌ کسب‌وکار بنیاد مورد استفاده قرار دهند.

بنا بر اعلام روابط عمومی جهاددانشگاهی، در پایان این دیدار مقرر شد معاونان و مدیران مرتبط، زمینه‌های همکاری را پیگیری کنند.

انتهای پیام

کد N2013191

وبگردی