آفتاب

همکاری حوزه درمانی جهاددانشگاهی قزوین با معاونت درمان سپاه

همکاری حوزه درمانی جهاددانشگاهی قزوین با معاونت درمان سپاه

رئیس جهاددانشگاهی استان قزوین در جلسه با معاون درمان سپاه صاحب‌الأمر (عج) گفت: طی دیدار با فرمانده سپاه صاحب‌الأمر (عج) استان قزوین با توجه به ظرفیت موجود در جهاددانشگاهی استان قزوین، سردار شاهرخی علاقه‌مندی خود را نسبت به همکاری در حوزه درمانی با جهاددانشگاهی اعلام کرد.

به گزارش ایسنا،  فرشاد پیله‌چی صبح امروز(دوشنبه ۲۸ آبان) در دیدار با سرهنگ مرادی، معاون درمان سپاه صاحب‌الأمر (عج) استان قزوین، بابیان پیشینه جهاددانشگاهی در کشور تصریح کرد: جهاددانشگاهی یک نهاد عمومی غیردولتی است که از سال ۵۹ آغاز به کار کرده است و در تمام استان‌ها نیز فعالیت دارد.

پیله‌چی در این دیدار با اشاره به فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی جهاد دانشگاهی قزوین اظهار کرد: در حوزه پژوهشی مرکز درمان ناباروری، آزمایشگاه طبی و نمایندگی خون بند ناف فعالیت می‌کنند و به دنبال فعالیت در دیگر حوزه های درمانی هستیم تا بتوانیم نیاز مردم عزیز استان را برطرف کنیم.

رئیس جهاددانشگاهی استان قزوین به دیدار با سردار شاهرخی اشاره کرد و گفت: در جلسه مذکور فرمانده سپاه صاحب‌الأمر (عج) استان قزوین علاقه‌مندی خود را نسبت به همکاری در حوزه درمانی با جهاددانشگاهی اعلام کردند.

در ادامه این دیدار سرهنگ مرادی، معاون درمان سپاه صاحب‌الأمر (عج) استان قزوین، ضمن تقدیر از جهاد بابت فعالیت‌های انجام در حوزه‌های درمانی ابراز کرد: خرسند هستیم که جهاددانشگاهی در حوزه‌هایی از درمان ورود پیداکرده که در استان نبوده و زمینه‌ای هم برای آن تعریف‌نشده است.

وی خاطرنشان کرد: این ضعف استان است که مردم جهت درمان برخی بیماری‌های مجبور هستند که به خارج استان سفر کنند.

مرادی در پایان با اشاره به راه‌اندازی ساختمان درمانی جدید سپاه در آینده‌ای نزدیک، ابزار تمایل کرد تا در موارد مختلف با جهاددانشگاهی همکاری داشته باشد.

[p]
انتهای پیام

کد N2012774

وبگردی