آفتاب

تخصص‌ و جوان‌گرایی «اسلامی» در انتخاب معاون جدید وزارت‌راه

تخصص‌ و جوان‌گرایی «اسلامی» در انتخاب معاون جدید وزارت‌راه

شهرام آدم‌نژاد با حکم وزیر راه‌وشهرسازی به‌عنوان معاون جدید حمل‌ونقل کار خود را در ساختمان دادمان آغاز می‌کند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، وزیر راه‌و‌شهرسازی امروز در حکمی شهرام آدم‌نژاد را به‌عنوان حمل‌ونقل منصوب کرد. این انتخاب «اسلامی» نشان از رویکرد جوان‌گرایی و تخصص‌گرایی وی در آرایش جدید معاونان و مسئولان وزارت راه‌وشهرسازی را دارد.

آدم‌نژاد از مدیران جوان مجموعه وزارت راه‌وشهرسازی است که پیش از این مدیرعاملی شرکت شهر فرودگاه امام‌خمینی(ره) را بر عهده داشت و توانست در مدت کوتاه یک‌ساله ترمینال سلام را به پیشرفت فیزیکی 95 درصدی برساند و مقدمات ساخت بزرگ‌ترین ترمینال هوایی کشور یعنی ترمینال ایران شهر را فراهم آورد.

وی پیش از این از اعضای هیات‌مدیره سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای بود و در این سازمان به عنوان معاون برنامه‌ریزی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای فعالیت می‌کرد. فعالان حمل‌ونقلی آدم‌نژاد را با موضوعاتی چون راه‌اندازی سامانه سپهتن، سامانه‌های هوشمند حمل‌ونقل جاده‌ای و سامانه جریمه هوشمند حمل‌‌ونقل بار و اجرای طرح‌های این‌چنینی به یاد می‌آورند.

سیاست آدم‌نژاد در این سازمان هوشمندسازی جاده‌ها بود و در مدت زمان مدیریت آدم‌نژاد در این سازمان 1800 دوربین تردد شمار و 500 دستگاه دوربین نظارت تصویری برای پاییش تصویری جاده‌ها و آزادراه‌ها  نصب شد که در راه‌اندازی سامانه‌های هوشمند جاده‌ای بسیار موثر بودند.

آدم‌نژاد قبل از ورود به ساختمان خیابان دمشق در سال 88 سمت مدیرکل راه‌وترابری استان آذربایجان‌غربی را در کارنامه کاری خود داشت.

آدم‌نژاد از امروز با حکم وزیر راه‌وشهرسازی به‌عنوان معاون حمل‌ونقل کار خود را در ساختمان دادمان آغاز می‌کند.

کد N2012697

وبگردی