آفتاب

نیکوخصال: چمن ورزشگاه آزادی هیچ مشکلی ندارد

نیکوخصال: چمن ورزشگاه آزادی هیچ مشکلی ندارد

سرپرست مجموعه ورزشی آزادی درباره کیفیت زمین چمن ورزشگاه آزادی اظهار داشت: مسابقات باید حداقل با فاصله یک هفته ای برگزار شوند که هم فرصت بهسازی و ترمیم زمین فراهم شود و هم اینکه زمین چمن بتواند استراحتی داشته باشد.

به گزارش ایلنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان فرهاد نیکو خصال در پاسخ به اظهارات برخی رسانه ها در خصوص چمن مجموعه ورزشی آزادی مخصوصا زمین چمن شماره یک ورزشگاه آزادی، گفت: در تاریخ نوزدهم آبان ماه مسابقه پرسپولیس با کاشیمای ژاپن را گذراندیم و هر دو تیم یک روز قبل از مسابقه در زمین تمرین داشتند همچنین با فاصله چند روز مسابقه تیم ملی را با توباگو داشتیم و روز قبل از آن هم در زمین دو تمرین را پشت سرگذاشتیم.

سرپرست مجموعه ورزشی آزادی، ادامه داد: بنابراین با فاصله 6 روز6 بار زمین چمن مجموعه در حالیکه بارندگی هم بود مورد استفاده قرار گرفت و باعث شد که زمین تحت فشار قرار گیرد و همه این موارد طبیعی است که کیفیت زمین  را پایین بیاورند.

وی در ادامه افزود: در شرایط فعلی که پرسپولیس بازی دارد زمین از موقعیت بسیار خوبی برخوردار است و هیچ مشکلی ندارد و بهتر از هر زمان دیگری آماده خدمت رسانی به ورزشکاران است.

نیکو خصال در پایان از فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ تقاضا کرد که برنامه ریزی هایشان به گونه ای باشد که مسابقات حداقل با فاصله یک هفته ای برگزار شوند که هم فرصت بهسازی و ترمیم زمین فراهم شود و هم اینکه زمین چمن بتواند استراحتی داشته باشد.

کد N2012641

وبگردی