آفتاب

علیرضا رضایی: اشتباهات داوری در نتایج تاثیر داشت / از رسول خادم تشکر می‌کنم

علیرضا رضایی: اشتباهات داوری در نتایج تاثیر داشت / از رسول خادم تشکر می‌کنم

سرمربی تیم کشتی امید ایران در گفتگوبی به بیان شرایط تیم ایران در مسابقات جهانی پرداخت.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، علیرضا رضایی سرمربی تیم ملی کشتی آزاد امید در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی اظهار داشت: رقابت های امسال زیر 23 سال جهان در رومانی خوب بود و سطح بالایی داشت و کشتی گیران مطرحی همچون نایب قهرمان المپیک، نایب قهرمان جهان و قهرمان اروپا در این مسابقات حضور داشتند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه بعضی از چهره های ما واقعا بی تجربه و کم تجربه بودند نتایج خوبی کسب شد ضمن اینکه نفراتی همچون نوید زنگنه و علی شعبانی برای اولین بار بود که از ایران خارج می شدند و هیچ تجربه بین المللی نداشتند اما صاحب مدال برنز شدند.

دارنده مدال نقره المپیک تصریح کرد: یکی از مواردی که برای مشکل ساز و باعث شد تیم ما آن طور که باید نتیجه نگیرد بحث داوری بود، اشتباهات داوری در رابطه با کشتی های ایمان صادقی، مرتضی قیاسی و حسین شهبازی کاملا نمود داشت و طوری شد که سه نفر از داوران را محروم کردند و این داوران پس از مسابقات پیش من آمدند و عذرخواهی رسمی کردند.

رضایی در مورد نتایج کسب شده تأیید کرد: در کل بچه ها اندازه در خودشان کشتی گرفتند و طلای کامران قاسم پور گوشه ای از شایستگی های این جوان دلاور، نترس و جنگنده کشتی کشورمان را نشان داد.

وی اظهار داشت: به تمامی مربیان سازنده که در باشگاه ها برای این بچه ها زحمت کشیدند و به خانواده های آن ها که تلاش کردند تا این بچه ها به اینجا رسیدند تبریک می گویم و از آن ها تشکر می کنم.

دارنده مدال برنز سنگین وزن جهان گفت: در این مدت کوتاه هر آنچه  که می توانستیم سعی کردیم که با بچه ها کار کنیم و امسال نسبت به سال گذشته 5 پله بالاتر آمدیم و مقام هشتم سال گذشته را با مقام سوم عوض کنیم و تنها 3 امتیاز اختلاف با تیم دوم داشتیم و حداقل شایستگی تیم ما کسب مقام نایب قهرمانی بود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از تمامی کسانی که از ما حمایت کردند قدردانی می کنم،  از رسول خادم به دلیل اینکه سال ها متولی کشتی بود و برای آن زحمت کشید و بستر حضور جوانان را فراهم کرد و زحماتش بر کشتی و جامعه کشتی پوشیده نیست و از آقای بنی تمیم و وزارت ورزش و جوانان که حمایت کردند تا شرایط اعزام تیم ما اعزام شود تشکر می کنم و امیدوارم این جوانان شایسته در آینده کشتی کشور بیش از این که هستند بدرخشند و در آینده از آن ها بیشتر بشنویم.

کد N2012324

وبگردی